Skalický (Pro Prahu): Dokončení Pražského okruhu v nedohlednu

31.07.2014 23:06 | Zprávy

Tento týden jsme byli svědky další změny na postu generálního ředitele Ředitelství silnic a dálnic. V průběhu posledního roku máme tak už pátého ředitele této státní organizace. Úmyslně neuvádím jejich jména, protože, kdo si to má pamatovat.

Skalický (Pro Prahu): Dokončení Pražského okruhu v nedohlednu
Foto: Facebook Jana Skalického
Popisek: Jan Skalický

To vše v době, kdy máme rozvrtanou D jedničku, nedořešenou R třicepětku, zavalenou D osmičku, přerušovanou D trojku, zmatenou R padesátdvojku z Brna do Vídně, nedostavěný Pražský okruh, v době, kdy se nám nedaří čerpat prostředky, které se nám válejí v Bruselu. Ale, proč se tomu divíme, když se nám ministři dopravy mění jak apoštolové na Pražském orloji. Chtěl bych vzkázat panu ministrovi dopravy, že mu držím palce, aby vydžel aspoň jeden rok ve funkci.

Sám jsem byl ředitelem státní organizace pod ministerstvem dopravy, kde jsem nastupoval jako čtvrtý v řadě během pouhých 7 měsíců a tak moc dobře vím, o čem mluvím. Organizace po tolika změnách byla bez pořádného rozpočtu, personálně poddimenzovaná a v médiích v lepším případě ignorovaná. Stálo mě to dva roky intenzívní dřiny, abych vrátil vodě význam. Důsledkem nestability na postu ředitele je například vznik "zájmového sdružení" na ministestvu dopravy, které má, jak se zdá, jediný cíl a to zlikvidovat vodní dopravu. Činnost této záškodnické party už nese svoje ovoce - například vyřazení vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe z transevropské sítě. Tím přišla Česká republika řádově o 300-400 miliard (!) korun z evropských fondů a o tisíce pracovních míst v regionech s nejvyšší nezaměstnaností. Kolik nás bude stát podobná nestabilita ŘSD? Také stovky miliard? A o kolik let se protáhne rekonstrukce D1? A co Pražský okruh ? Ten to má úplně nejtěžší. Nestabilní situace je na všech zainteresovaných stranách. ŘSD - 5 ředitelů za rok, Praha - 3 různé městské rady za volební období, 2 obžalovaní primátoři, Středočeský kraj - 3 hejtmani za dva roky. Jakákoliv dopravní infrastruktura potřebuje na realizaci stabilitu. A tu vám v případě volebního úspěchu politického hnutí PRO PRAHU přineseme.

Ing. Jan Skalický, předseda dopravní komise
politického hnutí PRO PRAHU

kandidát na starostu Prahy 5

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PRO PRAHU

Lenka Knechtová byl položen dotaz

bydlení

Vámi kritizovaná digitalizace stavebního řízení je podle mě zanedbatelný problém v porovnání s tím, že má ČR problém s nedostatkem bydlení, které, když už je, tak je pro většinu smrtelníků nedostupné. A upřímně nemám dojem, že když jste byli ve vládě, že jste problém nějak řešili. Můj dotaz tak zní,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kobza (SPD): Green Deal jako demagogie aktivistů

18:33 Kobza (SPD): Green Deal jako demagogie aktivistů

Komentář poslance SPD po sněmovní konferenci vědců, která zpochybnila teze o globálním oteplování zp…