Příčiny tvořících se kolon jsou dlouhodobě celkem známé. I přes celkem dobře fungující MHD jsou zásadní nedostatky v systému dopravy v klidu (parkování), v nedostatku odstavných parkovišť (P+R) a v nevyřešené situaci tranzitu přes Prahu. Politické hnutí PRO PRAHU ve svém programu klade velký důraz na řešení těchto problémů, já jako předseda dopravní komise hnutí považuji tento problém za zásadní a klíčový. Nebude to jednoduché, ale je třeba vytýčit cestu (níže cituji z programu) a po cestě se vydat (udělám všechno pro výrazné zlepšení situace). V minulém článku jsem se zaměřil na rozvoj MHD, dnes vám představím řešení tzv. dopravy v pohybu. Z programu politického hnutí PRO PRAHU:
Doprava v pohybu
Zcela zásadní je dobudování silniční obslužnosti v Praze:
¦ Rozvoj dopravní obslužnosti na území Bubny–Holešovice v návaznosti na zprovoznění tunelového komplexu Blanka.
¦ U Pražského okruhu zajistíme optimalizované řešení úseku 511 u Běchovic v co nejkratším čase, aby mohl být Pražský okruh v tomto úseku zprovozněn a ulevilo se tak dopravě v centrálních částech města.
¦ Zajistíme regulaci kamionové dopravy pomocí moderních telematických technologií.
¦ Vyřešíme dílčí stávající problémy, jako je Spořilovská radiála, výstavba křižovatky Kačerov, Dvorecký most propojující Prahu 4 a Prahu 5 nebo Radlická radiála.
Podstatná je pro nás plynulá průjezdnost Prahy. Toho chceme docílit rozšířením tzv. inteligentního systému semaforů na křižovatkách.
V dalším článku se budu věnovat dopravě v klidu, tedy systému parkování.
Ing. Jan Skalický, předseda dopravní komise politického hnutí PRO PRAHU,
kandidát na starostu Prahy 5
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Skalický - profil