Skalický (Pro Prahu): Nový most pro Prahu 5

30.08.2014 4:30 | Zprávy

Na jaře roku 2014 schválilo Zastupitelstvo hlavního města Prahy změnu územního plánu díky kterému se okolí Smíchovského nádraží změní k nepoznání.

Skalický (Pro Prahu): Nový most pro Prahu 5
Foto: red
Popisek: Jan Skalický, kandidát hnutí PRO PRAHU

Určitě bude dobře, když místo zchátralých budov a nevyužívaných kolejí vznikne moderní část města. Vždyť si ještě pamatujeme, jak vypadalo okolí Andělu, to bylo místo, kde byly velké nepoužívané průmyslové areály, místo, kterému bylo lépe se vyhnout. A dnes? Praha 5 je druhé centrum hlavního města. Jistě bude nutné pozorně a pečlivě dohlížet, co na Smíchově vyroste. Bude důležité také dohlédnout, aby veškerá nová výstavba byla podpořena vyhovující dopravní infrastrukturou. Je jen dobře, že změna územního plánu pamatuje společně s výstavbou bytů a kanceláří také na nový Dvorecký most. Jen jsem se podivoval, jak se k tomu stavěli zastupitelé na Magistrátu, kteří se snažili zpochybňovat to, že zároveň z výstavbou, musí Praha postavit most. Víme, že profesionální development je velmi rychlý a efektivní. Praha tak měla okamžitě zahájit hlubokou diskuzi o podobě zmíněného mostu. Bude nutné zapojit do diskuze jak Prahu 5, tak Prahu 4, aby byl most pro obě strany „žádaným zbožím“. Já za Prahu 5 budu prosazovat plně funkční most pro automobilový i tramvajový provoz. Věřím, že kolegy z druhé strany řeky přesvědčím i díky analýzám dopravních proudů, které musí vzniknout. Pro Prahu 5 by výstavba na Smíchově bez Dvoreckého mostu byla nemyslitelná. Nesmíme zapomínat, že provoz na Barrandovském mostě ještě zhoustne po otevření Blanky a že není možné nechat Prahu 5 v neřešitelné dopravní situaci. Ihned po volbách tak budu prosazovat projednávání všech souvislostí a podmínek pro výstavbu Dvoreckého mostu, integraci P+R parkoviště v přímé návaznosti na Smíchovské nádraží a v neposlední řadě řešení dalšího odbočovacího pruhu před tunelem Mrázovka. Bez toho se totiž po otevření Blanky stane prostor před napojením na Radlickou úzkým hrdlem pražské dopravy…

Ing. Jan Skalický, předseda dopravní komise politického hnutí PRO PRAHU,

kandidát na starostu Prahy 5

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PRO PRAHU

Podrývají naši demokracii lživou propagandou a falešnými sliby

Dobrý den, jestli vás chápu dobře, považujete se za demokraty. Přijde vám ale demokratické a také nějak prospěšné, když haníte všechny, kteří mají jiný názor než vy? Mám také dojem, že tato vláda se s těmi, co mají jiný názor vůbec nebaví, jen je onálepkuje. To myslíte, že je ta cesta, jak čelit pro...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Skopeček (ODS): Místo velkých frází začneme pracovat na infrastruktuře

22:28 Skopeček (ODS): Místo velkých frází začneme pracovat na infrastruktuře

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Milovicím ve Středočeském kraji.