-
Budeme koncepčně pracovat na zlepšení průjezdnosti Hradce Králové. To znamená, že spojíme všechny body, které lepší průjezdnost zajistí – odvedení tranzitní dopravy, zajištění více parkovacích míst a zavedení inteligentního dopravního systému spolufinancovaného z fondu ITI.
-
Zřídíme záchytná parkoviště se systémem „park and ride“ ve vhodných lokalitách a na okrajích města. Z těchto záchytných parkoviště pak zavedeme kyvadlovou dopravu.
-
Podpoříme efektivní využití MHD občany, které bude prospěšné pro životní prostředí i jejich peněženky.
-
Odvedeme tranzitní dopravu z města. Cílenou aktivitou při kooperaci s ministerstvem dopravy a ŘSD uspíšíme dostavbu dálnice D11 a R35, a to vždy s ohledem na kvalitu života v lokalitách v dosahu těchto komunikací. A také vyřešíme dostavbu Severní tangenty.
-
Navýšíme finanční prostředky na opravy zanedbaných komunikací a chodníků. Nechceme, abyste před okny měli tankodromy a při každém vyjetí z garáže měli obavu, že si ulomíte kolo.
- Postaráme se o bezpečnou jízdu cyklistů vybudováním cyklostezek dle vzoru evropských měst, které budou spojovat centrum s okrajovými lokalitami. Zasadíme se o výstavbu cyklověží, cykloboxů i stojanů na místech, kde budou potřeba. A propojíme ulice Pražská a Kutnohorská pro pěší a cyklisty.
Tohle všechno chceme udělat a také víme, kde na to chceme vzít. Stačí pečlivě a včas využívat dotačních možností a opravdu aktivně tlačit na státní složky tam, kam město už dosáhnout nemůže. A protože máme podporu i na vládní úrovni, jsme přesvědčeni, že se nám to bude dařit. Napište nám, co si o dopravě v Hradci myslíte vy. Budeme rádi, protože na vašem názoru nám opravdu záleží.
Převzato z profilu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV