„Konec několika dodavatelů energií způsobil lidem v celé v zemi řadu problémů.
Někteří lidé se v této situaci zorientovali rychle a dokázali si změnu dodavatele zajistit sami. Našlo se ale dost těch, co byli zmatení, měli strach podepsat novou smlouvu nebo třeba vůbec nevěděli, co mají dělat. Pro ně jsme na začátku listopadu zřídili poradenskou ENERGOLINKU. Volání bylo zdarma a na druhé straně drátu seděli naši odborníci z Moravskoslezského energetického centra,“ uvedl hejtman Moravskoslezského kraje Ivo Vondrák a vysvětlil, že Moravskoslezské energetické centrum (MEC) je krajskou příspěvkovou organizací. Linku obsluhovalo celkem 14 operátorů, k dispozici byli každý pracovní den od 8 do 16 hodin.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.