“…strategická komunikace byla podle Foltýna v červnu a červenci záměrně výrazná…plánuje nyní ubrat.”
Sleduji média a sítě dost intenzivně, ale ničeho tzv. výrazného jsem si opravdu nevšiml. Potvrzuje se, že celá tato akce je jen mnoho povyku pro nic. Další výron státně-byrokratické snahy o sebepropagaci. Omezený dosah, zacyklování v jedné názorové bublině, přesvědčování přesvědčených. Maximálně si na tom pár jedinců přivydělá ze státního. Drtivou většinu veřejnosti to úplně mine. Lidi to prostě odignorují.
A ještě pár perliček z úřednického newspeaku pana plukovníka:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV