Praha 5 potřebuje lídra !
Jedna z největších pražských městských částí už mnoho měsíců nemá svého starostu. V tomto volebních období jich vyzkoušela už několik, ale zřejmě se žádný neosvědčil. Praha 5 však potřebuje lídra!
Jedna z největších pražských městských částí už mnoho měsíců nemá svého starostu. V tomto volebních období jich vyzkoušela už několik, ale zřejmě se žádný neosvědčil. Praha 5 však potřebuje lídra!
Často se procházím po svém Barrandově, ale i po dalších částech Prahy 5. Sleduji přibývající záplavu billboardů i další znaky rozbíhající se volební kampaně před komunálními volbami.
Jedním z míst, kam je ještě možné směřovat rozšíření pravidelné MHD je využití dosud opomíjené Vltavy. Jako efektivní řešení se nabízí vodní tramvaje, které by mohly ulevit každodenním zácpám, zejména po vltavských nábřežích.
Dostal se mi do ruky materiál, který není opravdovým výzkumem, spíš takovou analýzou, ještě lépe mišmašem všeho možného. Stranu dýmky by prý v Praze volilo v komunálních volbách 22%.
V minulých dnech jsem publikoval na Parlamentních listech velice čtený článek „Rozvoj Prahy už dlouho stojí. To chceme?“
Tanečky kolem Opencard, zastavení výstavby tunelového komplexu Blanka, posun termínů stavby dalších stanic metra, nedokončený Pražský okruh, Radlická radiála v nedohlednu, arbitráže.....
Základní volební témata politického hnutí PRO PRAHU jsou celkem jasná a zřetelná. Ostatně, můžete se přesvědčit na stránkách www.proprahu.cz.
V posledních dnech se doslova roztrhl pytel s články, názory a polemikami kolem zamýšlené realizace stavby Barrandovské nebo chcete-li Prokopské lanovky.
Na jaře roku 2014 schválilo Zastupitelstvo hlavního města Prahy změnu územního plánu díky kterému se okolí Smíchovského nádraží změní k nepoznání. Určitě bude dobře, když místo zchátralých budov a nevyužívaných kolejí vznikne moderní část města.
Dostali jste se Vy nebo někdo z Vašich blízkých někdy do problému s exekucí ? Bohužel, to je běžná součást dnešního života. Loni bylo nařízeno celkem 714 tisíc exekucí, ale kolik z nich neoprávněně nebo chybně?
Určitě jste někdy i vy zaregistrovali strážce zákona, jak hledí do dalekohledu a číhají na konci Barrandova. Vy víte, že hlídají dodržování povinnosti mít nalepenou dálniční známku při jízdě po Pražském okruhu.
Jsem odborník na dopravu i na rozvoj města. Respektuji všechny druhy dopravy ve vzájemném souladu a synergii. V Praze bych rád využil nabídku hladiny krásné Vltavy, ale třeba také možnosti typické v naší zemi spíš v horských oblastech.
Určitě se vzpomenete na „nejslavnější“ mediální příběh tohoto období zastupitelů v Praze 5. Mohli bychom ho nazvat třeba „Radnice a truhlíci“.
V posledním článku jsem slíbil, že se budu zabývat i tzv. dopravou v klidu, tedy systémem parkování.
Mám teď na mysli kolony v Praze, vždyť jsme politické hnutí PRO PRAHU, a samozřejmě zejména kolony na Smíchově, vždyť chci být starostou Prahy 5. Příčiny tvořících se kolon jsou dlouhodobě celkem známé.
Doprava je moje dlouholeté téma, troufám si říci, že jsem v této oblasti odborník. Jsem předsedou dopravní komise politického hnutí PRO PRAHU. Mám mnoho témat, která se vám budu snažit postupně přiblížit.
Říká se, a je to stoprocentně pravda, že ve volbách se nedá uspět bez médií. Přijměme to jako skutečnost, jako realitu dnešní informační společnosti.
Zajeďte si do Mnichova, Do Vídně, do Budapešti, do Říma, pokud chcete vidět, jak vypadá dopravní politika rozumných městských zastupitelů.
Zajeďte si do Mnichova, Do Vídně, do Budapešti, do Říma, do Paříže, pokud chcete vidět, jak vypadá dopravní politika rozumných městských zastupitelů.
"To se mu to platí, z těch erárních gatí !" , mohl by zarýmovat některý z občanů, kterým se nelíbí, jak si současný primátor a volební lídr TOP 09 Hudeček pomáhá ve volební kampani.