Ing. Jiří Dolejš

  • KSČM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,27. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

10.03.2015 13:01:33 - novodvorsky

Na vaší adresu padl dotaz,

který z nepochopitelných důvodů zmizel, ale který mne zaujal. Jak se promítlo zavedení ekodaně na stáří českého vozového parku? Vznesl tento dotaz někdo z poslanecké sněmovny na příslušného ministra? Pokud ne, proč jste tak zatím neučinil třeba vy, opozice. Na venkově se žije mnohem hůř, než ve městech. Auto zde v drtivé většině není luxusem, ale nutností. Přitom příjmy máme o poznání nižší (U dělnických profesí v zemědělství např. 65 Kč bruto/hod.). Jenom málokdo si může tudíž dovolit koupi auta nového. A ta starší nám výrazně prodražují nesmyslné daně a poplatky.

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

10.03.2015 13:24:31 - Ing. Jiří Dolejš

Zřejmě máte spíš na mysli emisní limity. To je věc která platí minimálně 5 let a takový dotaz jsem opravdu nedostal. Detaily bych doporučil řešit s kolegou Karlem Šidlem z hospodářského výboru. U vozů nesplňující emisní limity se při přihlašování nějaké staré ojetiny platí poplatek,  protože na silnicích máme cca 20% starších čmoudících osobních vozů a to je asi jádro vašeho dotazu. Nejde o daně ale o regulaci provozu automobilů - proto i ten odkaz na kolegu z hospodářského výboru v rámci nějaké dělby práce na našem poslaneckém klubu.