Co nás čeká v roce 2018 (pivo, lodě a tak)
Chtěl bych rekapitulovat pár věcí, které nepatrně probleskly českými médii. Jedná se o opravdu pár drobností, které mohou mít vliv na globální ekonomiku v následujícím roce.
Chtěl bych rekapitulovat pár věcí, které nepatrně probleskly českými médii. Jedná se o opravdu pár drobností, které mohou mít vliv na globální ekonomiku v následujícím roce.
Proč máme chtít po státu levnější dálniční známky a jak je možné, že v třeba v Rakousku to jde.
Jsem velmi hrdý na to, že si mě Svobodní v primárkách vybrali jako jejich kandidáta do Sněmovny. Je to v mých 28 letech moje první kandidatura v národních volbách vůbec.
Již od vysoké školy se aktivně věnuji oboru, který zrychlil tempo naší ekonomiky – logistice. Chtěl bych se také v pár řádcích zamyslet nad stavem oboru, který je mi blízký – dopravě.
Kraje mají dva prioritní úkoly. Zajišťovat dopravní obslužnost a správu silnic 2. a 3. třídy.
Neexistuje v téhle zemi snad nevděčnější povolání, než se stát ministrem dopravy. Chápu, není to moc prestižní (finance nebo premiér, to je terno), ale nevděčné to je snad stejné jako úklid záchodků ve vlacích. Brzo ráno.
Dnes v práci, během přestávky na kávu, projíždím zprávy na idnesu. Co to na mě nevykoukne? "Stát zvažuje regulaci vlaků z Prahy do Ostravy. Trať je přeplněná" Normálně jsem málem vychrstl kávu na monitor! Takhle se řeší problém?
Začnu pálit ostrými hned na začátku. Celou debatu bych mohl uzavřít následující citací z Vídeňské úmluvy staré jak Metuzalém, léta páně 1968, osmého listopadu.
Začnu pálit ostrými hned na začátku. Celou debatu bych mohl uzavřít následující citací z Vídeňské úmluvy staré jak Metuzalém, léta páně 1968, osmého listopadu.
Možná sankce až 1800 €. Tj. pokud nebudete trávit více jak 45 hodin týdně standardního odpočinku mimo kabinu vozidla. Belgické eurokomunistické království přišlo s novým zákonem jak „potírat levnou konkurenci z východu“.
Ze světa dopravy a logistiky občas přijdou dobré a občas špatné zprávy. Někdy se člověk musí modlit, co tam ti nahoře vymyslí, a jindy si člověk řekne: „Hurá, něco se také povedlo!“
Již velmi brzy vyprší smlouva mezi Českou republikou a společností Kapsch, která je provozovatelem mýtného systému.
Tak jak je to s těmi nesmyslnými projekty typu Dunaj-Odra-Labe jak chce Miloš? Nebo splavnění Vltavy? To už je levnější lidi vozit vrtulníkem. Na tomto článku jsem pracoval s kolegou ze Strany svobodných občanů.
Tak jak je to s těmi nesmyslnými projekty typu Dunaj-Odra-Labe jak chce Miloš? Nebo splavnění Vltavy? To už je levnější lidi vozit vrtulníkem. Na tomto článku jsem pracoval s kolegou ze Strany svobodných občanů.
Jistě jste slyšeli o různých zákonech v cizích zemích, které se vám mohou zdát naprosto praštěné. I Česká republika je v tomto unikátem. Ne však z důvodu „osvobození od spotřební daně pro pštrosí steaky“[1] nebo „zákazu líbání muže s knírem“[2].