Ing. Martin Kolovratník

  • ANO 2011
  • Pardubický kraj
  • poslanec
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,92. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

USA a uprchlíci

 Upřímně přiznávám, že můj názor na USA je podobný. Na jednu stranu je to velká demokracie a silná ekonomická mocnost, na druhou stranu je evidentní, že řada konfliktů byla zbytečná a zažehla problémy, které dopadají i na Evropu. Nemyslím si ale, že bychom měli volat po přímé odpovědnosti USA. Spíš by Evropa měla jasně sjednotit své zahraničně

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

bodový systém

Dobrý den. Přiznám se, že o takové statistice nevím. Ale je to od vás skvělý a zajímavý podnět!  Zeptám se na Ministerstvu dopravy a určitě vám dám vědět! Je to téma které mě dramaticky zajímá! Už na červnové schůzi totiž začneme  projednávat „novelu zákona o provozu na pozemních komunikacích“. A právě zde se budeme věnovat i bodovému

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

To zní rozumně. Podpoříte to?

No – nevím, co tím pan Okamura přesně myslel. Přijde mi to spíš jako populistický výrok. Už jsem se k tomu vyjadřoval v jiném článku, zde na Parlamentních listech. Jednozačně se s Tomiem shodnu na „zákazu kazítek“. Nesmysl. Žádná regulace věci nepomůže, spíš bude situaci komplikovat. Ale prodloužení na pět let? Jak je to myšleno?

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

pražský okruh

Dobrý den. Ono to nelze přesně  formulovat takto “platí se na pražském okruhu“. Protože hotová je jen část.  Přehled všech úseků, kde se platí mýto najdete např tady: http://www.silnice.info/DATA2/cz-dr-15-myto-01-cz.png . Podle mapky poznáte, že na&nb

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Platy poslanců

Jedná se o zákon 236/95 Sb. o platu a dalších náležitostech představitelů státní moci. Velmi podrobně (včetně výpočtu náhrad) je to popsáno na stránkách sněmovny: http://www.psp.cz/sqw/hp.sqw?k=683&z=3729

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Nápad

V Hnutí ANO postupně budujeme tzv. „expertní skupiny“.  Dopravu (na úrovni poslaneckého klubu) koordinuje kolega poslanec Stanislav Pfleger. Kvůli každodenním povinnostem jsme se ještě nesešli, ale rád zde veřejně slíbím, že kolegy popoženu. Je to pro mě velké téma  a pochopitelně můj zájem. 

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Taxislužba

Dobrý den, pane Holcmane. Předně se omlouvám za opožděnou reakci. Není to mým zvykem – přiznávám upřímně, že jsem tento dotaz ve shodu všedních dnů plně přehlédl. Taxislužbami jsem se shodou  okolností hodně zabýval právě na konci loňského roku –a to v souvislosti s příchodem nové zahraniční služby UBER.  Legislativu obecně jsem

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

koncepce dopravy

Dobrý den. Zkuste být, prosím, trochu konkrétnější. Například ve výši platby mýtného mají vyšší normy EURO značné slevy, takže tam nějakou podporu vidím.  Zajímavý je váš postřeh na postihy za návykové látky – to bych zpřísnil hodně moc a podívám se na příslušný zákon.  

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

sjezd ANO se blíží

Dobrý den. Napsat „předseda Babiš je opravdu bez chyby“ zní dost explicitně. Ale já se pod tento názor rád podepíšu. Andrej Babiš je pracovitý a efektivní – cítím z něj, že vše dělá naplno a srdcem. Každé setkání s ním mě nabije energií. Formulace „abyste nemuseli vládnout s ČSSD“ podsouvá, že je to nějaká nutnost nebo nutné zlo.

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Proti všem

Patent na veřejné mínění rozhodně nemám. Bohužel z vaší otázky nechápu kam směřujete? Na základě čeho tak soudíte? 

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Vysílání ČT

Dobrý den. Na podobnou věc odpovídám ve vedlejším dotazu.  Samozřejmě, že nesouhlasím s urážkami prezidenta (veřejnoprávní médium nesmí urážet NIKOHO) a s uváděním lží. Ale – promiňze mi upřímnost – ani jedné z těchto dvou věcí jsem si ve vysílání ČT nevšimnul. Vy ano? Tak mi, prosím, zašlete konkrétní případy. Ty by pak byl

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

objektivita ČT

Dobrý den. To mě moc mrzí. Bohužel z vaší otázky nechápu, s čím nejste spokojen(a). S mým vyjádřením ohledně ČT? Ale to přeci nijak nesouvisí s členstvím v jedné nebo jiné straně. Sám jsem 12 let pracoval v rozhlase, věřte mi, že na objektivitu zpravodajství mám „vytříbený nos“ a v tomto případě opravdu musím

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Dan Ťok

Jednoznačně nevidím. P. Ťok okamžitě ukončil své působení v soukromé firmě – navíc je to informace naprosto veřejná. Byl by blázen, kdyby se nějakého střetu dopustil. A dělat ministrovi náměstka? Nezlobte se – ale pokud má takto respektovaný a uznávaný manažer dát resort dopravy dohromady, tak musí mít kompetenci (a pochopitelně i odpovědn

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

Babiš

Dobrý den. Ano je to tak, ve vnitřní komunikaci je určitě hodně věcí ke zlepšení. A myslím, že je to proces, který je pro hnutí ozdravný a správný. Každopádně vás mohu ubezpečit, že to není až tak polarizované, jak píšete – tedy, že rozhoduje pouze jeden člověk a jeho okolí. Andrej Babiš je jednoznačně naším lídrem s velkým charizmatem a m

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

pojištění aut

Důvod je ten, že postižený (viník) dnes platí vlastně dvakrát. Jednou této ČKP a podruhé státu (resp. pověřené obci) pokutu podle Správního řádu. Je tedy vlastně potrestán dvakrát. Vycházíme z jednoduché logiky: pokud někdo nebyl pojištěn a způsobil škodu, má pojišťovna podle platné legislativy plné právo vymáhat po něm škodu soudně – v&nb

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

dálnice

Ano, je to pravda – i když vaše formulace není úplně přesná.  Nápad je staršího data – už od Nečasovy vlády. Nebojte – rozhodně nikomu nejde o to, obrat lidi o peníze.  Jde o zlepšení komfortu pro lidi, pro řidiče. Řada silnic tzv. „rychlostní třídy“ splňuje technicky v dnešní moderní době parametry pro vyšší rychlost jako n dál

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

řidiči

Pochopil jsem správně, že vinu za špatný stav vozidel kladete nekvalitním silnicím? Pokud je to správně, tak podle mě máte pravdu jen zčásti. Obecně je  problém v tom, že máme extrémně zastaralý vozový park. Lidé svá stará auta lepí a flikují, často obcházejí kontrolu emisí a STK. Přitom v bazarech dnes najdete spoustu levných au

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

"nepostačující" příjem podruhé

1/ Naprosto souhlasím. Všichni, kdo kandidovali (včetně mě), věděli do čeho jdou a jaké jsou za to peníze. Ty neplacené přesčasy mě mrzí. Znám to ze své rodiny, kdy jeden příbuzný je takto vydírán. A pokud by se ozval, řekne mu majitel firmy, že může odejít, protože má deset dalších náhradníků. V téhle roli vidím jednoznačně potřebno

Ing. Martin Kolovratník
Ing. Martin Kolovratník odpověděl na dotaz

historie se opakuje

Dobrý den.  Tomu srovnání moc nerozumím. Z čeho tak soudíte? Pokud myslíte současné spory mezi A. Babišem a ministrem Němečkem, vidím to úplně jinak. Tehdejší VV měly kritiku v plánu a programu, byly nejmenším koaličním partnerem a skutečně vydíraly.  Hnutí ANO tuhle potřebu skutečně nemá. Vedle SOCDEM  máme ve vládě pr