Bagetu na pumpě
V pátečním obsáhlém rozhovoru pro LN se Radek John vyjádřil, že po něm policejní odborář Milan Štěpánek chce, aby se o policii vyjadřoval jen hezky a nepojmenovával problémy policie.
,,Já ale bohužel nemůžu přejít, co mi inspekce hlásí, že některé testy způsobilosti nelze provést, protože zkoušení policisté si ráno na pumpě koupí dvě bagety zajedou s autem do lesa a celý den tam spí a ty testy se prodražují... Já samozřejmě potkávám celou spoustu skvělých policistů, ale nebudu říkat, že jsou skvělý všichni, jak by chtěl pan Štěpánek," uvedl Radek John.
Kdo je tu škodná?
,,Já samozřejmě nechci, aby se pan ministr vyjadřoval o policii jen v obdivu a v poklonkách, ale přijde mi, že jeho výroky o lemplech a spáčích poškozují její image daleko více, než jakékoli její přehnané hájení. Docela by mě zajímalo, kdo rozjel tu placenou PR kampaň proti policii na FCB?" reagoval pro ParlamentníListy.cz předseda NOSP Milan Štěpánek.
Antikampaň má podle Štěpánka jen jediný úkol, poštvat veřejnost proti policii a dehonestovat její práci. ,,To pan ministr nemá jiné argumenty, je dobře, že si policisté přečtou jeho výroky, aspoň si udělají obrázek." uzavřel Štěpánek.
Více o antikampani:
Esenbáku, ty si žiješ, dočetli se naštvaní policisté
Radku Johne, mezi nás klín nevrazíš. Bratři hasiči a bratři policisté
PR na druhou
Petice za odstoupení Radka Johna je akce prozatím bez účasti profesionální PR agentury, nicméně se o jejím spuštění a průběhu pravidelně zmiňují některá média. Narozdíl od Nezávislého odborového svazu PČR, který placené PR odmítá, se jiná odborová organizace Unie bezpečnostních složek najmutí profesionální PR agentury nezříká.
,,My nechceme PR, která bude přesvědčovat lidi k podání výpovědí, ale aby pracovali na našem příznivém mediálním obrazu," uvedl pro ParlamentníListy.cz místopředseda UBS Zdeněk Buřič.
O úspěchu jakékoli kampaně za účasti placené PR agentury nepochybuje politolog Jiří Pehe.
,,Jednotlivým odborům nebo i ČMKOS jako celku by určitě najmutí PR agentury prospělo v mediální rovině. Žijeme v komunikační době, kdy je důležitější než podstata samotného požadavku schopnost mediálně prodat, uplatnit tento požadavek," sdělil ParlamentnímListům.cz Pehe.
Související:
John si myslel, že mu policisté věří. Teď mu nalijí čistého vína
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Pavel Kozdera