ParlamentníListy.cz před několika dny poukázaly na reklamní kampaň propagující premiéra Fialu s nejasným pozadím financováním. Jde o více než stovku billboardů napříč republikou, plakáty nebo on-line kampaň.
Mnohé by mohlo překvapit, že tato kampaň není z dílny Fialovy domovské ODS, ale malé neziskové organizace, která má status zapsaného spolku, jak se dříve nazývala občanská sdružení. Spolek nese název Pravý břeh – Institut Petra Fialy.
V článku před několika dny jsme přinesli podrobnější popis této kampaně včetně oficiálních vyjádření, kolik by měla stát. Z Pravého břehu bylo PL sděleno, že kampaň bude stát „vyšší stovky tisíc korun“. Experti z oboru to však komentovali slovy, že taková částka je za takto masivní kampaň v podstatě nemožná a dostalo se nám odhadů, že to budou spíše miliony.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.