Soutěž probíhá v 13 krajích a výrobci její přínos oceňují. Mezi účastníky soutěže lze najít nadšence i obchodníky. Výherci v daných kategoriích získají možnost používat logo Regionální potravina po dobu 4 let. Většina z nich si se ziskem loga spojuje především dobrou propagaci své firmy. Někteří z výherců předešlých ročníků díky soutěži dostali své produkty do obchodních řetězců, někteří se však takovou cestou vydat nechtějí. Ztratili by totiž kontakt se zákazníkem. ParlamentniListy.cz oslovily některé z letošních vítězů v Plzeňském kraji.
Díky soutěži prorazili do obchodních řetězců
Pravidelným účatníkem soutěže je zpracovatel ryb Jiří Hnojský z Klatov. Jeho firma se díky zisku loga dostala do jednoho z obchodních řetězců v Česku. „Řetězce nám dělají největší obraty, máme také soukromé prodejny a zboží dodáváme do specializovaných prodejen či bufetů. Logo je pro nás výborná reklama. Dříve jsme vyváželi jen do větších měst, ale dnes se dostáváme i do podvědomí v místě regionu,“ říká Hnojský. Zisk loga pro firmu mj. znamená úspory na provozu. „Využíváme prostředky z EU, ale jsou to jen investiční dotace na technologie. Na provoz dotace nejsou a nebudou,“ vysvětluje Hnojský.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Švábek