Dnes se výukou v rámci takzvaných průřezových témat prolíná multikulturní, ekologická, mediální nebo sexuální výchova. Přibýt by k nim měla také citová výchova, výchova k národní hrdosti, děti by měly být vedeny i k bezpečnosti v silničním provozu nebo se dozvědět, jak se chovat v krizových situacích.
Čtěte také:
Podporujete nácky, zní od učitelů Dobešovi. Zakažte Kafku, byl Žid
Krizovým situacím by děti měly přivyknout kvůli zvyšujícímu riziku povodní. Doprava by se zase ve škole měla vyučovat proto, že zásadně stoupá počet nehod.
"Spousta věcí už je hotová, ony už existují ve sborovnách, takže tam jde vyloženě jenom o to vytáhnout je a tady tyto lidi, kteří už v podstatě tady tu problematiku mají zpracovánu, zapojit do toho procesu a zaplatit jim tu jejich práci, kterou už odváděli,“ uvedl pro ČTK jeden z náměstků ministra Dobeše.
Čtěte také:
Bělobrádek (KDU-ČSL): Vlastenectví nebo nacionalismus?
Češi. Neplačte a hrdě slavte Václava, burcují politici
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh