„Nastuduj si #světovéČesko“ vyzývá kampaň od CzechTourism na Slovensku

08.11.2020 13:29 | Zprávy

Udržet Česko v povědomí široké slovenské veřejnosti jako atraktivní turistickou destinaci pro zimní dovolenou nebo výlet má za cíl právě probíhající marketingová kampaň agentury CzechTourism na Slovensku.

„Nastuduj si #světovéČesko“ vyzývá kampaň od CzechTourism na Slovensku
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Atraktivní vizuály lákají v online prostoru, lifestylových magazínech, celostátní televizi RTVS, ale i na příměstských autobusech a na mezinárodním letišti v Bratislavě k návštěvě cestovatelského portálu www.kudyznudy.cz. V době, kdy není možné cestovat si zde svůj příští výlet nebo dovolenou v Česku mohou cestovatelé ze Slovenska alespoň naplánovat.

„Napříč kontinenty prožíváme nyní nelehkou dobu, ale i v ní si myslím, že je důležité, abychom nerezignovali na normální život. Dnes sice cestovat nemůžeme, ale můžeme si jej alespoň plánovat. Prioritou kampaně, je udržet Česko jako destinaci v povědomí co nejširší veřejnosti na Slovensku,“ vysvětluje Nora Gill, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Slovensko a pokračuje: „Jen spotová kampaň v celostátní veřejnoprávní televizi bude mít během listopadu téměř šestnáct miliónu shlédnutí.“

Vizuál Strahovské knihovny, který láká k návštěvě portálu Kudy z nudy s výzvou „Nastuduj si #světovéČesko“ uvidí slovenští cestovatelé v lifestylových magazínech, na autobusech v Banskobystrickém a Prešovském kraji, na vozidlech Student Agency a od prosince také v příletové hale letiště M. R. Štefánika v Bratislavě. Nejviditelnější část kampaně běží pak od začátku listopadu do konce prosince ve veřejnoprávní televizi RTVS, kde jsou vysílány krátké spoty v nejsledovanějším večerním čase po hlavních zprávách. Listopadové spoty lákají na zimní radovánky do českých hor, prosincové budou mít již vánoční tematiku. „Věřím, že hned jak to půjde, slovenští návštěvníci se do České republiky vrátí. Jen vloni přijelo do Česka téměř sedm set padesát tisíc návštěvníků, což je v porovnání s počty návštěvníků z ostatních zemí řadí na druhé místo. Více návštěvníků do Česka přijede už jen z Německa,“ dodává Nora Gill.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Zase jen řeči

Vy tvrdíte, jak je třeba reagovat na zpětnou vazbu od lidí. To si myslím taky. Ale pak koukám, že jste se neobtěžoval reagovat ani na jeden z dotazů zde. Tak si představujete tu komunikaci v praxi? Podle mě je to tak se vším. Jako politici něco slibujete, ale realita je pak úplně jiná.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha opět poskytne dotace na podporu služeb pro rodinu

19:28 MHMP: Praha opět poskytne dotace na podporu služeb pro rodinu

Radní hl. m. Prahy v pondělí podpořili poskytnutí dotací v rámci Programu v oblasti rodinné politiky…