Atraktivní vizuály lákají v online prostoru, lifestylových magazínech, celostátní televizi RTVS, ale i na příměstských autobusech a na mezinárodním letišti v Bratislavě k návštěvě cestovatelského portálu www.kudyznudy.cz. V době, kdy není možné cestovat si zde svůj příští výlet nebo dovolenou v Česku mohou cestovatelé ze Slovenska alespoň naplánovat.
„Napříč kontinenty prožíváme nyní nelehkou dobu, ale i v ní si myslím, že je důležité, abychom nerezignovali na normální život. Dnes sice cestovat nemůžeme, ale můžeme si jej alespoň plánovat. Prioritou kampaně, je udržet Česko jako destinaci v povědomí co nejširší veřejnosti na Slovensku,“ vysvětluje Nora Gill, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism Slovensko a pokračuje: „Jen spotová kampaň v celostátní veřejnoprávní televizi bude mít během listopadu téměř šestnáct miliónu shlédnutí.“
Vizuál Strahovské knihovny, který láká k návštěvě portálu Kudy z nudy s výzvou „Nastuduj si #světovéČesko“ uvidí slovenští cestovatelé v lifestylových magazínech, na autobusech v Banskobystrickém a Prešovském kraji, na vozidlech Student Agency a od prosince také v příletové hale letiště M. R. Štefánika v Bratislavě. Nejviditelnější část kampaně běží pak od začátku listopadu do konce prosince ve veřejnoprávní televizi RTVS, kde jsou vysílány krátké spoty v nejsledovanějším večerním čase po hlavních zprávách. Listopadové spoty lákají na zimní radovánky do českých hor, prosincové budou mít již vánoční tematiku. „Věřím, že hned jak to půjde, slovenští návštěvníci se do České republiky vrátí. Jen vloni přijelo do Česka téměř sedm set padesát tisíc návštěvníků, což je v porovnání s počty návštěvníků z ostatních zemí řadí na druhé místo. Více návštěvníků do Česka přijede už jen z Německa,“ dodává Nora Gill.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva