80 % spotřebitelů považuje chatboty za užitečné, 38 % je používá pro nabídky a propagace

06.09.2024 11:58 | Komerční článek

Integrace chatbotů do zákaznické zkušenosti se stává stále běžnější, přičemž mnoho spotřebitelů tuto technologii přijímá pro její efektivitu a pohodlí. Nedávná studie společnosti Uberall ukázala, že 80 % spotřebitelů hodnotí své zkušenosti s chatboty pozitivně, což podtrhuje rostoucí přijetí a spoléhání na tyto digitální asistenty. Tato statistika zdůrazňuje účinnost chatbotů při uspokojování potřeb zákazníků, poskytování včasných odpovědí a zvyšování celkové spokojenosti.

80 % spotřebitelů považuje chatboty za užitečné, 38 % je používá pro nabídky a propagace
Foto: Unsplash
Popisek: Chat

Chatboty jsou obzvláště užitečné při přístupu k promočním nabídkám

Prodejci a poskytovatelé služeb si uvědomili hodnotu chatbotů jako nástroje pro zvýšení prodeje prostřednictvím personalizovaných promočních strategií. Podle výzkumu považuje 38 % spotřebitelů chatboty za velmi užitečné při přístupu k promočním nabídkám. Toto zvýšené uznání je dáno okamžitou pomocí, kterou chatboti poskytují při práci s nabídkami, kupony a propagacemi, což výrazně zjednodušuje proces hledání a uplatňování slev.

Relevance chatbotů v souvislosti s promo kódy je nyní ještě výraznější, protože online prodejci zvýšili dostupnost kuponových kódů o 31 % ve srovnání s předchozím rokem. Tento nárůst není jen v počtu, ale také v kvalitě – průměrná sleva se zvýšila na 17,6 % a průměrná hodnota slevy na jeden promo kód vzrostla o 22 %, z 681,5 Kč na 831,25 Kč.

Navíc platformy s kupony a promo kódy využívají chatboty ke snadnějšímu vyhledávání relevantních slev, čímž zajišťují, že uživatelé mají vždy přístup k nejaktuálnějším a platným nabídkám. Automatizací procesu ověřování šetří chatboti čas i úsilí, což dělá celý nákupní zážitek plynulejším a efektivnějším. Tato integrace technologie poháněné umělou inteligencí odráží širší trend směrem k personalizaci a podpoře v reálném čase, což nakonec zvyšuje spokojenost a loajalitu uživatelů.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Jak by problém se zneužíváním sociálních dávek řešilo ANO?

Protože když jste byli u moci, tak jste v tomto směru neudělali vůbec nic a snad se shodneme že tu ke zneužívání dochází a je třeba to řešit. Nebo máte jiný názor?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: 5


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihočeský kraj: Odstartovala stavba ubytovacího a stravovacího zařízení na českokrumlovském gymnáziu

16:26 Jihočeský kraj: Odstartovala stavba ubytovacího a stravovacího zařízení na českokrumlovském gymnáziu

Symbolickým poklepáním na základní kámen oficiálně odstartovala v pondělí 7. dubna 2025 stavba nové …