„Spolu s kolegy v prezidiu asociace jsme zpracovali relevantní reakci na tento návrh, o kterém jsme přesvědčeni, že by poškodil zájmy zadavatelů i vysílatelů na našem trhu. Diskuze s předkladatelem novely zákona MK ČR byla věcná a profesionální a tak jsme rádi, že naše relevantní argumenty byly do novely zapracovány“ vysvětluje prezident Asociace českých reklamních agentur Pavel Brabec.
„Námi navrhované změny se týkaly jednak sponzorských vzkazů ve veřejnoprávních stanicích České televize, které mají zakázanou reklamu, kde šlo samozřejmě zejména o program ČT1, a pak jsme se věnovali také obsahové stránce a podobě sponzorských vzkazů, aby diváci nebyli mateni, zda sledují sponzorský vzkaz, nebo reklamu. Ale v tomto bodě byly výtky skutečně velké. Proto jsme od navrhované úpravy upustili a v současné chvíli zůstáváme u stávajícího stavu, jak zákon vypadá dnes“ uvedla pro Médiář Kateřina Kalistová, náměstkyně ministra kultury České republiky.
Více najdete na webu acra-mk.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva