Podle údajů z Informačního centra čínské internetové sítě[1] se 75 procent všech uživatelů internetu v Číně připojuje k síti prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů. Aby mohly tyto nové stránky poskytovat 420 milionům potenciálních zákazníků skutečně vícekanálové možnosti, budou od okamžiku svého spuštění obsahovat plně integrovanou mobilní verzi nabízející množství funkcí.
Společnost ASOS má 6 milionů aktivních zákazníků[2] a je celosvětovým maloobchodním prodejcem módy, kosmetiky a doplňků, který prodává více než 60 000 kusů značkových produktů i produktů vlastních značek prostřednictvím každé ze svých osmi webových stránek v místních jazykových mutacích v Británii, USA, Francii, Německu, Španělsku, Itálii, Austrálii a Rusku. Ze svého distribučního centra o rozloze přes 100 tisíc metrů čtverečních situovaného v Británii rozesílá zboží do 241 zemí a teritorií celého světa.
Podle zprávy společnosti eMarketer zveřejněné v únoru 2013[3] se letos očekává nárůst tržeb z online obchodů B2C o 18,3 procent na celkovou částku 1 298 bilionů USD na světě, a to i díky skutečnosti, že region Asie a Tichomoří (APAC) předstihne Severní Ameriku a stane se světovou jedničkou mezi trhy online obchodů typu B2C.
„V rámci regionu APAC se Čína považuje za hlavní hnací sílu hospodářského růstu a jako taková představuje trh, na němž chceme být významným aktérem,“ říká Pete Marsden, výkonný ředitel ASOS pro investice. „Čína je však současně trhem, který má zcela unikátní vlastnosti a nároky. Abychom je dokázali uspokojit, potřebovali jsme osvědčenou a silnou vícekanálovou platformu, která by podporovala náš nový online obchod a která by byla vhodná pro rychlý růst a vysoký objem transakcí, jež vzhledem k velikosti čínského trhu očekáváme. Rovněž jsme hledali platformu, jež by nám umožnila při implementaci spolupracovat s místními partnery hovořícími místním jazykem, kteří budou obeznámeni s kulturními, technickými, právními, politickými
a vládními podmínkami v Číně a kteří nám pomohou celý proces tvorby online obchodu usnadnit. A právě společnost hybris nám vyšla díky svému plně lokalizovanému řešení Commerce Suite a zavedenému systému partnerů v daném regionu jako nejlepší, jelikož splňuje všechny tyto požadavky.“
„ASOS je jedním z těch vizionářských prodejců, kteří si uvědomují potenciál čínského trhu,“ poznamenává Burghardt Groeber, víceprezident společnosti hybris pro Asii. „Většina velkých maloobchodních prodejců z USA a Evropy již otevřela v Číně tradiční kamenné obchody, ale jsou si vědomi toho, že spuštění online prodeje je rychlejším a efektivnějším řešením, které umožňuje oslovit mnohem větší počet zákazníků v menších městech. Tento přístup však vyžaduje, aby se příslušný prodejce vypořádal s místními kulturními a jazykovými nároky.“
„Se zaváděním online prodeje v Číně je spojena celá řada složitých problémů, z nichž některé jsou z hlediska místních spotřebitelů poměrně unikátní a prodejci, kteří zde nepůsobí, o nich vůbec nevědí,“ uvádí dále. „Společnost ASOS je připravena se na požadavky související se vstupem na trh podívat ze zcela nové perspektivy a my jsme velice rádi, že s ní můžeme spolupracovat a podílet se na tom, aby její nový projekt byl úspěšný.“
[2] 29. února 2012: 4,3 miliónu – Aktivní zákazník je definován jako osoba, která během posledních 12 měsíců uskutečnila nákup
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva