Adresné zvaní se zaměřilo na vyloučení karcinomu prsu, karcinomu děložního čípku a karcinomu tlustého střeva a konečníku. Kampaň probíhala v rámci projektu ministerstva zdravotnictví od roku 2014 ve všech sedmi zdravotních pojišťovnách. Pojištěnci, kteří nechodili na preventivní prohlídky, k nim byli zváni ve dvou vlnách až do poloviny roku 2015. Celkově bylo obesláno 1,8 milionu pojištěnců. Vyšetření je pro pojištěnce bezplatné.
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna v období od ledna 2014 do června 2015 odeslala 348 414 dopisů, v nichž bylo 440 956 pozvánek na některé z uvedených vyšetření. Na základě těchto výzev se na vyšetření dostavilo na prohlídku 77 154 pojištěnců ČPZP. Nádorové onemocnění bylo zjištěno u 397 z nich. Ve více než polovině těchto případů, přesněji u 51,4 procenta, tedy celkem u 204 pojištěnců, se jednalo o nádorové onemocnění tlustého střeva a konečníku. U dalších 127 klientek ČPZP (tj. 32 procent z odhalených nádorových onemocnění) byl diagnostikován karcinom prsu a 66 klientek (16,6 procenta z odhalených nádorových onemocnění) si vyslechlo diagnózu karcinomu děložního čípku. Za tato vyšetření ČPZP uhradila částku 36,253 milionu korun.