Letošního ročníku veletrhu Holiday World se agentura CzechTourism účastnila s expozicí o velikosti 120 m2 a pod jejími křídly se zde prezentovalo devět asociací a sdružení v oboru cestovního ruchu, dvě partnerské organizace - ČSA a Letiště Praha a jako novinka letošního roku také tři regionální vystavovatelé.
Návštěvníky veletrhu zaujaly nejen velkoplošné vizuály na stánku, ale také nový romantický spot s tématikou 700. výročí narození Karla IV. Expozici agentury CzechTourism navštívila také Ministryně pro místní rozvoj ČR Karla Šlechtová, která již podruhé udělila celému veletrhu záštitu.
„Vždy se jedná o skvělou příležitost prezentovat zejména naše české regiony na takto prestižní akci, která ročně láká tisíce návštěvníků. Cestovní ruch prožívá v České republice dobrá léta a doufám, že tento trend bude nadále pokračovat. Velký úspěch letošního ročníku, včetně zajímavých seminářů, je i přítomnost Číny, která se na mé pozvání stala oficiálním partnerem veletrhu,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva