Agentura CzechTourism získala ocenění na veletrhu Holiday World

08.03.2016 9:38 | Zprávy

25. jubilejní ročník veletrhu Holiday World proběhl ve dnech 18. - 21. 2. na výstavišti Praha – Holešovice. Agentura CzechTourism si z něj odnesla vítězství v kategorii „propagační materiál“.

Agentura CzechTourism získala ocenění na veletrhu Holiday World
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Letošního ročníku veletrhu Holiday World se agentura CzechTourism účastnila s expozicí o velikosti 120 m2 a pod jejími křídly se zde prezentovalo devět asociací a sdružení v oboru cestovního ruchu, dvě partnerské organizace - ČSA a Letiště Praha a jako novinka letošního roku také tři regionální vystavovatelé.

Návštěvníky veletrhu zaujaly nejen velkoplošné vizuály na stánku, ale také nový romantický spot s tématikou 700. výročí narození Karla IV. Expozici agentury CzechTourism navštívila také Ministryně pro místní rozvoj ČR Karla Šlechtová, která již podruhé udělila celému veletrhu záštitu.

„Vždy se jedná o skvělou příležitost prezentovat zejména naše české regiony na takto prestižní akci, která ročně láká tisíce návštěvníků. Cestovní ruch prožívá v České republice dobrá léta a doufám, že tento trend bude nadále pokračovat. Velký úspěch letošního ročníku, včetně zajímavých seminářů, je i přítomnost Číny, která se na mé pozvání stala oficiálním partnerem veletrhu,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

Nejen návštěvníkům, ale také odborné porotě se líbily tiskové materiály v jednotném duchu Česko – země příběhů. Za soubor těchto brožur získal CzechTourism 1. místo v soutěži o nejzajímavější propagační materiál pořádané pro vystavovatele veletržní správou Incheba Expo Praha.

„Kvalitní propagační materiály nejen po grafické, ale i po obsahové stránce jsou důležitým nástrojem pro prezentaci České republiky na domácím i zahraničním trhu. Ze získaného ocenění mám velkou radost a děkuji celému týmu agentury za skvělou práci,“ uvedla k získání ocenění ředitelka agentury Monika Palatková.

CzechTourism v rámci veletrhu pořádal i odborný doprovodný program. První den proběhla od 12:15 tisková konference za účasti náměstkyně Ministerstva pro místní rozvoj ČR Kláry Dostálové, ředitelky CzechTourism Moniky Palatkové a ředitele odboru zahraničních zastoupení CzechTourism Jana Hergeta. V průběhu konference byl představen marketingový plán agentury CzechTourism na rok 2016 a komunikační témata do roku 2019. Důležitým bodem byla také spolupráce na čínském trhu.

Na tiskovou konferenci navázal seminář Čína – zdrojový trh pro budoucnost, který vedl František Reismüller, ředitel zastoupení Čína – Šanghaj, a vystoupil na něm i Sam Woollard, odborník na čínský trh. Program pokračoval od 14:30 do večerních hodin workshopem s řediteli zahraničních zastoupení na Slovensku, v Rakousku, Polsku, pro Benelux a Čínu. Obou akcí se zúčastnilo 130 zaregistrovaných odborných návštěvníků.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

plk. Ing. Zdeněk Nytra byl položen dotaz

Stává se snad ODS populistickou stranou?

Co si jako člen ODS myslíte o slibu Fialy, že když bude ODS u moci, budeme mít do několika let platy jako v Německu? Protože snad všichni ekonomové a odborníci tvrdí, že je to nereálné. A já se ptám, zda nemyslíte, že takové prohlášení straně jen škodí, protože je evidentní, že jde v lepším případě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Iuridicum Remedium: Má ještě smysl ochrana soukromí? aneb Dvacátý ročník Cen Velkého bratra

22:03 Iuridicum Remedium: Má ještě smysl ochrana soukromí? aneb Dvacátý ročník Cen Velkého bratra

Pražská organizace Iuridicum Remedium (IuRe) připravuje jubilejní dvacátý ročník Cen Velkého bratra,…