Je to ale zároveň tvrdá zkouška pro obě strany, zaměstnavatele i zaměstnance.
„Pokud manažeři dobře nezvládali řízení za běžného provozu a týmy nefungovaly, jak by měly, v režimu home office se to nemilosrdně projeví,“ říká Josef Jaroš, většinový vlastník české poradenské skupiny Apogeo.
Ze stovky odborníků, kteří ve společnosti pracují, využíval v prvních týdnech nouzového režimu kanceláře v pražském Karlíně jen málokdo. Klientů, pro které Apogeo zpracovává účetní, mzdovou a daňovou agendu, připravuje znalecké posudky, poskytuje auditorské služby nebo transakční poradenství, neustále přibývá vzhledem k rostoucí popularitě outsourcingu. Nesmějí však poznat žádný rozdíl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva