AutoCont ovládl soutěž eGovernment the Best – KPMG 2012

11.12.2012 14:02 | Zprávy

AutoCont CZ a.s. vévodil letošnímu předávání cen eGovernment the Best - KPMG, když si odnášel ocenění za první místo s aplikací Kukátko pro Magistrát města Brna a speciální ocenění se systémem řízení lidských zdrojů Magma HCM pro Městský úřad v Novém Městě na Moravě. Obě ocenění byla udělena v kategorii projektů pro města.

AutoCont ovládl soutěž eGovernment the Best – KPMG 2012
Foto: AutoCont
Popisek: AutoCont

Soutěž Egovernment The Best  každoročně pořádá magazín Egovernment a společnost KPMG. Jejím cílem je upozornit na zajímavé počiny a projekty, které přispívají k rozvoji elektronizace veřejné správy. Vyhlášení výsledků proběhlo 19. 11. 2012 v rámci společenského večera Beaujolais Nouveau pro ICT v Obecním domě v Praze.

AutoCont v letošním již sedmém ročníku sklízel úspěchy hned dvakrát, a to v kategorii projektů pro města. První místo získal s aplikací Kukátko pro Magistrát města Brna. Ocenění převzali pánové Jaromír Emmer, vedoucí odboru IT za Magistrát města Brna, za AutoCont Jan Matuš, ředitel divize Enterprise Solutions and Applications a Walter Pavliš, obchodní ředitel této divize.

Aplikace Kukátko aneb na registry snadno a rychle pro Magistrát města Brna vznikla ve spolupráci se společností Microsoft. Jejím cílem je snadný, rychlý a univerzální přístup k základním registrům. Kukátko pracuje v internetovém prohlížeči, úředník tak má tuto aplikaci snadno dostupnou na svém počítači a nemusí se při pokládání dotazu přesouvat k jinému počítači, kde je dostupný systém pro přístup k registrům. Pro Magistrát města Brna se jednalo o největší instalaci Kukátka, co se počtu uživatelů týče. K dnešnímu dni je v Kukátku na úřadu v Brně zaregistrováno 2 840 uživatelů, kteří mohou přistupovat k referenčním údajům základních registrů ve více než 72 000 různých rolích.

V kategorii projektů pro města získal AutoCont také speciální ocenění, a to s vlastním personálním systémem Magma HCM pro Městský úřad v Novém Městě na Moravě. Oceněný projekt byl realizován z fondů EU v rámci Integrovaného operačního programu na rozvoj služeb eGovermentu v obcích. Ocenění převzal vedoucí oddělení IT MěÚ Nové Město na Moravě, pan Zbyněk Grepl a Vladimír Dvořák, ředitel divize Podnikové aplikace a služby společnosti AutoCont.

Projekt zefektivňuje chod úřadu a optimalizuje činnosti zaměstnanců úřadu. Nasazení personálního a mzdového softwaru Magma HCM sjednotilo údajovou základnu a evidenci o zaměstnancích, zjednodušilo a optimalizovalo procesy administrativy, evidence a vyhodnocování všech procesů spojených s řízením lidských zdrojů. V současné době se systém s minimálními náklady rozšiřuje i na další organizace v působnosti města.

 „Projekt systemizoval funkce a pracovní místa podle legislativních požadavků, organizačního schématu a dalších vnitřních potřeb MěÚ, což znamená kromě vyšší efektivity i výrazné snížení chybovosti při zpracovávání mezd a platů,“ sdělil Michal Šmarda, starosta Nového Města na Moravě.

K dosaženému úspěchu se vyjádřil také obchodní ředitel pro eGovernment společnosti AutoCont, pan Zdeněk Dutý, který uvádí: „Získaná ocenění nás velmi potěšila, jelikož potvrdila správnost našeho zaměření na tvorbu vlastních aplikačních řešení pro veřejnou správu. Při vývoji těchto aplikací zúročujeme naše zkušenosti s budováním Informačního systému základních registrů.“

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Pastuchová byl položen dotaz

Jak podle vás zajistit práci seniorům?

Pravda je, že doba jde dopředu a lidé ve starším věku se mají problém ,,jít s dobou". Ale podle mě to bude problém i do budoucna, třeba pro dnešní 30. Za 30 let mohou řešit stejný problém jako senioři dnes, protože i když jsou třeba technologicky zdatnější než dnešní starší generace, tak za těch 30 ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

16:25 ČEZ: Kontaktní centra Skupiny ČEZ patří mezi nejlepší na světě

Zákaznická centra, call centra a kontaktní místa společnosti ČEZ Prodej na pobočkách České Pošty zís…