Nissan je tradiční stálicí v segmentu pick-upů, první vůz této kategorie automobilka představila už v roce 1935.
Navara Off-road Park mosteckého autodromu je přírodní plochou s různými druhy povrchu, a to ornou půdou, uježděnou jílovitou půdou, kombinací sypkého materiálu s hlínou a kamením. Trasu je třeba určit podle typu vozidla s cílem projet terénem bez poškození techniky a zdravotní újmy. Dráha je vybavena umělými překážkami (železniční svršek, položené klády), disponuje ale hlavně přírodními překážkami (sjezdy, výjezdy, boční náklon, brody apod.). „V případě méně zkušeného řidiče je potřeba odborného dozoru, přičemž není překážka, která by se nedala zvládnout. Offroad dokáže připravit jakéhokoliv výkonnostního řidiče v rámci jízdy v terénu s jakoukoliv technikou. Ano, existují limity, ale většinu z nich můžeme posunout. A to také děláme,“ představil offroadový areál Ivo Diviš.
Navázání spolupráce obou partnerů je podle generálního ředitele Nissanu pro ČR a Slovensko Vlastimila Čepičky navíc logickým krokem, automobilka se totiž výrazně angažuje v motoristickém sportu. „Závodní historie společnosti Nissan trvá již 80 let a pokračuje dodnes. Jde o skvělý příběh plný odhodlání, překonávání překážek a vášně pro daný sport. Spojení se značkou Autodrom Most je tak dalším pozitivním impulsem na této cestě,“ uvedl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva