Komunikována bude na internetu v podobě video spotu, na bilboardech, ve školách a v rámci sociální sítě Facebook. Do spotu tentokrát Big Shock! angažoval realné fanoušky značky, kteří si tak díky kampani mohou poprvé vyzkoušet, jaké je to stát před filmovou kamerou. Ohlas veřejnosti byl nečekaně velký, a tak se ve spotu objeví mladí lidé z celé České republiky. Ti kteří se z důvodů kapacity do spotu nedostali, odměnil Big Shock! alespoň pořádnou zásobou svých výrobků jako poděkování za jejich podporu a přízeň.
V životě se děje spoustu věcí, které není radno propásnout, párty, večírky, koncerty, ale i zkoušky, písemky nebo třeba odlet vašeho letadla, abyste je nepropásli, musíte mít energii a to velkou! To je ve zkratce hlavní sdělení kampaně, která bude k vidění od 1. 5. 2013. Tak ať to není bez tebe!
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva