Řada lidí se k cestování vlakem vrátila po mnoha letech, mladá generace pak objevuje výhody cestování na železnici poprvé. Tito lidé tak nemají zkušenosti s cestování vlakem, nebo se od doby, kdy vlak používali naposledy, mnoho věcí výrazně změnilo, proto České dráhy upozorňují na to, jak pohodlně cestovat vlakem.
„Naším cílem je upozornit nové cestující na současné výhody a veškeré možnosti, které mají na palubě vlaků i při plánování cesty. Chceme je naučit využívat při cestě vlakem moderní komunikační a prodejní kanály, se kterými mají zkušenosti z jiných oblastí, jako jsou například mobilní aplikace Můj vlak, možnost nákupu jízdenek na eShopu přes internet, chytrý telefon nebo mobilní aplikaci, možnost úhrady jízdenek platebními kartami, snadné vyhledání spojení on-line a informací o aktuálním provozu. Na palubě vlaků je dnes také řada nových služeb, jako je připojení k internetu přes WiFi nebo služby pro cestující s dětmi, například dětské kino. Díky naší osvětové kampani by se měli lidé o těchto novinkách dozvědět mnohem víc a díky tomu je mohou na svých cestách efektivně využívat,“ říká Radka Turková, manažerka marketingu odboru obchodu osobní dopravy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva