Lidé mohou s ČEZ komunikovat prostřednictvím pěti sociálních sítí (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn a YouTube). Počet fanoušků stabilně roste tempem kolem 10 % ročně, loni zaznamenal největší skok (nárůst o 20 %) LinkedIn. Nezapomínáme ani na cizojazyčné zájemce o dění ve Skupině ČEZ a máme twitterový profil i v angličtině. Vlastní profily mají na sociálních sítích i členové představenstva ČEZ. Největší oblibě se těší oborově zaměřená facebooková stránka Pro Jádro, která více než 29,5 tisícům sledujících přináší novinky a zajímavosti z oblasti jaderné energetiky. Sociální sítě také slouží jako čím dál důležitější způsob vyřizování zákaznických požadavků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva