Záměrem dašické základky je výuku přírodovědných předmětů co nejvíce zatraktivnit, a tím zvýšit motivaci žáků. „Když žáci na druhém stupni základní školy zjistí, že některé zdánlivě nezáživné předměty dokáží být skutečně zábavné, je větší pravděpodobnost, že se jim budou věnovat i v průběhu dalšího studia,“ říká Lada Morávková, ředitelka Základní školy Dašice.
Žáci si díky novému vybavení osvojí práci s měřicí technikou, snadněji pochopí princip a využívání magnetické síly, zjistí vlastnosti pevných látek a prověří si v praxi základní fyzikální zákony. Praktická část výuky se zaměří i na elektrickou energii. Nově zakoupené zatemnění pak zkvalitní zejména výuku optiky, ke které je potřeba kvalitní obraz na plátně, na němž učitelé promítají demonstrační pokusy a jejich výsledky. Vyplňte pole (max. 400 znaků) Vyplňte pole (max. 400 znaků)
Grantové řízení Oranžová učebna vyhlásila Nadace ČEZ poprvé v roce 2010, přičemž do dnešního dne podpořila 67 Oranžových učeben po celé České republice. Jejich cílem je zkvalitňovat výuku technických a přírodovědných předmětů na základních, středních a vyšších odborných školách. „Praktické a názorné pokusy dokáží u žáků prohloubit chápání probírané látky. Navíc, když si vše sami vyzkouší, stanou se pro ně fyzika a další přírodovědné předměty hrou a nikoli noční můrou,“ uvedla Michaela Žemličková, ředitelka Nadace ČEZ.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ