ČEZ Prodej se na digitalizaci nyní intenzivně zaměřuje. Cílem je například automatizací co nejvíce zrychlit obslužné procesy. „Digitalizace, online procesy a další zlepšování zákaznického servisu je pro nás jedním z hlavních letošních úkolů. Cílem je co nejvíce zákazníkovi jednání s obsluhou zjednodušit a maximálně zrychlit vyřízení požadavků,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
Online lze už nyní například vyřešit změnu záloh, spravovat smlouvy, zadat samoodečet a v některých případech vyřešit i přepis odběrného místa. Celkem loni vyřešil ČEZ Prodej 659 561 požadavků zadaných prostřednictvím online aplikací, meziročně o 177 074 více.
„Chceme, aby zákazníci mohli co nejvíce jednoduchých požadavků vyřídit online. U některých složitějších případů je ale stále dobré mít možnost probrat je detailně s odborníkem. Máme proto tu nejširší síť, která čítá 75 poboček a je lidem k dispozici po celé republice, Zároveň provozujeme zcela bezplatnou zákaznickou linku,“ vysvětluje Kadlec.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva