ČEZ: Zákaznické centrum v Hradci Králové se pyšní novou moderní podobou

28.01.2019 9:51 | Zprávy

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Hradci Králové najdete na stejné adrese, ale v moderním provedení. Prostory prošly kompletní rekonstrukcí tak, aby centrum splňovalo veškerý komfort pro své zákazníky. Je více prosvětlené s pohodlnou čekací zónou, umožňující aktivní obsluhu klientů. Je přitom již čtrnáctým v rámci celé České republiky, které prošlo redesignem.

ČEZ: Zákaznické centrum v Hradci Králové se pyšní novou moderní podobou
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Hradci Králové je čtvrtým z východočeských Zákaznických center, které bylo vytvořeno podle moderních požadavků na design i na funkčnost a  ve finále je v něm vše uspořádáno tak, jak si přáli sami klienti.  Tím prvním bylo Zákaznické centrum v České Třebové, následovalo Zákaznické centrum v Pardubicích a v Trutnově.

„Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Zmodernizované centrum v Hradci Králové má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“

Zákaznické centrum ČEZ v Hradci Králové najdete na adrese Riegrovo náměstí 1493, nedaleko vlakového nádraží v centru města a  je otevřeno od pondělí do čtvrtka od 8 do 17 hodin a v pátek od 8 do 16 hodin.   „V novém roce, nové zákaznické centrum.Pro naše zákazníky otevíráme moderní zákaznické centrum, kde na se na Vás těší odborně proškolený a příjemný personál, WiFi i káva zdarma,“ říká Jan Macek, vedoucí obchodního týmu  Zákaznického centra v Hradci Králové.

Moderní design, praktické uspořádání i větší komfort je přínosem nejen pro klienty, ale i pro pracovníky. Nová podoba  umožňuje spolupracovat se zákazníky aktivněji, než tomu bylo dříve. A pokud bude muset někdo chvíli čekat, než se dostane na řadu, má k dispozici wi-fi připojení a kávu zdarma.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Lenka Knechtová byl položen dotaz

bydlení

Vámi kritizovaná digitalizace stavebního řízení je podle mě zanedbatelný problém v porovnání s tím, že má ČR problém s nedostatkem bydlení, které, když už je, tak je pro většinu smrtelníků nedostupné. A upřímně nemám dojem, že když jste byli ve vládě, že jste problém nějak řešili. Můj dotaz tak zní,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Dvě třetiny firem počítají se zvyšováním platů zaměstnancům v příštím roce

22:28 Hospodářská komora: Dvě třetiny firem počítají se zvyšováním platů zaměstnancům v příštím roce

Téměř dvě třetiny firem počítají s tím, že v příštím roce svým zaměstnancům zvýší mzdy. Polovina z n…