Asistence tlumočníka či přepisovatele na místě nebude potřeba a nebude nutné si ji předem objednávat. ČSSZ vybavila všechna svá klientská pracoviště a okresní správy sociálního zabezpečení tablety, aby v zájmu zpřístupnění poradenství z oblasti důchodového a nemocenského pojištění umožnila sluchově postiženým klientům online spojení s tlumočníkem Tiché linky.
ČSSZ si dala za cíl zlepšit a zefektivnit přímou komunikaci se zdravotně postiženými klienty, a to zajištěním odpovídajících nástrojů, prostředků a služeb, aby zjednodušila a usnadnila kontakt s úřadem pro všechny skupiny zdravotně postižených. V další fázi se ČSSZ zaměří na identifikaci potřeb tělesně a zrakově postižených spoluobčanů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva