Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo jednadvacet podnikatelů

27.09.2016 14:05 | Zprávy

Celkem 21 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí obdrželo z rukou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016. Tuto cenu uděluje Sdružení českých spotřebitelů podnikatelům, které vybrala odborná porota nejen na základě vzorného plnění všech závazných předpisů, ale i s přihlédnutím k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů i místní a podnikatelské samosprávy. Nejlepší podnikatelé se stávají držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2018. Osvědčení potvrzuje, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo jednadvacet podnikatelů
Foto: kr-jihocesky.cz
Popisek: Jihočeský kraj

Akci, která se koná již po patnácté, poskytl potřebné zázemí i finanční záštitu Jihočeský kraj. Podle hejtmana Jiřího Zimoly se jedná o logický krok, protože podporou poctivých místních podnikatelů je zajištěna spokojenost všech obyvatel kraje. „Tím, že gratuluji k tomuto ocenění vám, místním podnikatelům, gratuluji zároveň i sobě a ostatním zákazníkům, protože naše spokojenost je podmíněna právě vašimi kvalitními službami,“ uvedl hejtman.

Nominované firmy hodnotí odborná komise pro ochranu spotřebitele v našem kraji. Přihlíží mimo jiné k tomu, jakou má firma image mezi spotřebiteli a posuzuje například odbornou úroveň prodejce, poskytování informací spotřebitelům nebo zajištění odborného servisu.
Vysokou profesionalitu, odbornou úroveň i trpělivost vítězných podnikatelů ocenila také předsedkyně komise a náměstkyně hejtmana Ivana Stráská. „Děkujeme za trpělivost s námi, jako zákazníky, kteří mnohdy nejsme úplně příjemní a jen vaše komunikační schopnosti a um mnohdy přispějí k oboustranné spokojenosti," sdělila Ivana Stráská, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku před patnácti lety.

Komise letos vybírala vítěze z 39 podnikatelů, které letos spokojení zákazníci na cenu navrhli. Mezi 21 oceněnými bylo několik restaurací zaměřených například na zdravou výživu nebo malý pivovar z Popelína. Cenu si převzal také výrobce karamelu z Českého Krumlova a dvě firmy, které se zabývají výrobou peřin a polštářů nebo čištěním peří. Mezi řemeslníky uspěli prodejci vodoinstalatérských potřeb a čerpadel z Blatné nebo výrobce tepelných čerpadel z Milevska. Oceněn byl také majitel pokrývačské firmy z Písku a stavební firmy z Třeboně. Cenu Spokojený zákazník uděluje kromě Jihočeského kraje také kraj Moravskoslezský, Ústecký, Jihomoravský a Královéhradecký.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Horská střediska udržela ceny skipasů na loňské úrovni a jsou připravena čelit výzvám počasí

16:13 CzechTourism: Horská střediska udržela ceny skipasů na loňské úrovni a jsou připravena čelit výzvám počasí

Návštěvníci českých hor se mohou i letos těšit na řadu novinek, přičemž ceny skipasů se podařilo udr…