Akci, která se koná již po patnácté, poskytl potřebné zázemí i finanční záštitu Jihočeský kraj. Podle hejtmana Jiřího Zimoly se jedná o logický krok, protože podporou poctivých místních podnikatelů je zajištěna spokojenost všech obyvatel kraje. „Tím, že gratuluji k tomuto ocenění vám, místním podnikatelům, gratuluji zároveň i sobě a ostatním zákazníkům, protože naše spokojenost je podmíněna právě vašimi kvalitními službami,“ uvedl hejtman.
Nominované firmy hodnotí odborná komise pro ochranu spotřebitele v našem kraji. Přihlíží mimo jiné k tomu, jakou má firma image mezi spotřebiteli a posuzuje například odbornou úroveň prodejce, poskytování informací spotřebitelům nebo zajištění odborného servisu.
Vysokou profesionalitu, odbornou úroveň i trpělivost vítězných podnikatelů ocenila také předsedkyně komise a náměstkyně hejtmana Ivana Stráská. „Děkujeme za trpělivost s námi, jako zákazníky, kteří mnohdy nejsme úplně příjemní a jen vaše komunikační schopnosti a um mnohdy přispějí k oboustranné spokojenosti," sdělila Ivana Stráská, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku před patnácti lety.
Komise letos vybírala vítěze z 39 podnikatelů, které letos spokojení zákazníci na cenu navrhli. Mezi 21 oceněnými bylo několik restaurací zaměřených například na zdravou výživu nebo malý pivovar z Popelína. Cenu si převzal také výrobce karamelu z Českého Krumlova a dvě firmy, které se zabývají výrobou peřin a polštářů nebo čištěním peří. Mezi řemeslníky uspěli prodejci vodoinstalatérských potřeb a čerpadel z Blatné nebo výrobce tepelných čerpadel z Milevska. Oceněn byl také majitel pokrývačské firmy z Písku a stavební firmy z Třeboně. Cenu Spokojený zákazník uděluje kromě Jihočeského kraje také kraj Moravskoslezský, Ústecký, Jihomoravský a Královéhradecký.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva