„Při určování slevy u výrobků budou muset obchodníci nově vycházet výhradně z nejnižší ceny za posledních 30 dní, za kterou výrobek prodávali,“ řekl ředitel České obchodní inspekce Jan Štěpánek.
Změny se budou týkat například také recenzí. Kdo bude například na svém webu uvádět recenze, musí transparentně sdělit, jakým způsobem recenze ověřuje, případně informovat jasně a srozumitelně spotřebitele o skutečnosti, že recenze nejsou ověřené. Změny jsou účinné od 6. ledna 2023.Slevu bude nutné nově stanovit z té ceny, která byla nejnižší cenou za posledních 30 dní. Uvedené platí pro všechny formy prodeje výrobků, kromě takového zboží, které podléhá rychlé zkáze a s krátkou dobou spotřeby.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva