Česká pošta bude jednat se skupinou ČSOB o poskytování finančních služeb po roce 2017

18.10.2016 20:50 | Zprávy

Proces nastavení poskytování bankovních, pojišťovacích a dalších finančních služeb na pobočkách České pošty po roce 2017 vstupuje do další fáze.

Česká pošta bude jednat se skupinou ČSOB o poskytování finančních služeb po roce 2017
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Dozorčí rada podniku dnes projednala výsledky procesu výběru vhodného partnera pro zajištění retailových finančních služeb. Česká pošta nyní zahájí jednání se skupinou ČSOB, která podala nejvýhodnější nabídku v celém komplexu nabízených služeb.

Tento krok vychází z materiálu, který Vláda České republiky vzala 7. dubna 2016 na vědomí.  Česká pošta v průběhu dubna 2016 oslovila významné finanční instituce působící na bankovním a pojišťovacím trhu, zda by měly zájem o potenciální spolupráci. Česká pošta zároveň umožnila, aby se zapojily i další subjekty, které nebyly osloveny napřímo. Zájemci mohli své nabídky podat také společně s jinými subjekty působícími na trhu finančních služeb.

Zájem o účast projevilo 15 uchazečů, které Česká pošta detailněji seznámila s podmínkami procesu výběru nejvhodnější nabídky. Uchazeči měli možnosti předložit své závazné nabídky v průběhu července. Při posouzení nabídek vycházela hodnotící komise z jejich ekonomické výhodnosti s ohledem na odhadované možnosti prodeje ze strany České pošty. Po jejich vyhodnocení doporučila komise jako nejvhodnější právě nabídku skupiny ČSOB.

Česká pošta předpokládá, že jednání o detailech budoucí spolupráce budou probíhat do začátku příštího roku.

Doplňují informace:

Česká pošta v procesu výběru nejvhodnějšího partnera využívá právní podpory advokátní kanceláře BBH, specializující se mimo jiné na bankovní, pojišťovací a finanční právo. Na přípravě a realizaci procesu výběru a na vyhodnocení ekonomické výhodnosti nabídek se podílela společnost Deloitte Advisory.

Česká pošta chce i nadále svým zákazníkům nabízet široké spektrum finančních služeb, v jejichž poskytování má Česká pošta bohaté zkušenosti. Bankovní služby poskytuje svým zákazníkům již čtvrt století, pojišťovací služby pak 15 let.

Česká pošta má síť 3 200 poboček po celé České republice. Pobočku České pošty naleznete v téměř 2 500 obcích. Česká pošta realizuje měsíčně 1,6 milionu retailových finančních transakcí.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Lenka Knechtová byl položen dotaz

bydlení

Vámi kritizovaná digitalizace stavebního řízení je podle mě zanedbatelný problém v porovnání s tím, že má ČR problém s nedostatkem bydlení, které, když už je, tak je pro většinu smrtelníků nedostupné. A upřímně nemám dojem, že když jste byli ve vládě, že jste problém nějak řešili. Můj dotaz tak zní,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Pracovníky Dukovan čeká nejrozsáhlejší letošní preventivní cvičení

16:33 ČEZ: Pracovníky Dukovan čeká nejrozsáhlejší letošní preventivní cvičení

Na konci pracovního týdne čeká energetiky jedno z nejnáročnějších preventivních cvičení, které energ…