Česká pošta představuje první ePoštu

10.03.2022 10:06 | Tisková zpráva

Zbrusu nový typ obsluhy v podobě tzv. ePošty představila Česká pošta 8. 3. 2022 na své pobočce v Jihlavě. Prostor s ePoštou je určen převážně pro klienty využívající služeb CzechPOINT, kterým nabízí vyšší zákaznický komfort.

Česká pošta představuje první ePoštu
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Prostor, dříve využívaný jako PostShop České pošty, se nyní dočkal lepšího využití ve formě pracoviště, určeného především pro klienty CzechPOINT. Nově vytvořené specializované přepážky poradenského typu budou dostatečně vybaveny (prostorově i personálně) pro zajištění stávajících činností CzechPOINT. Nabídnou vyšší komfort, diskrétnost a možnost sezení dvou osob při vyřizování transakcí.

Celý prostor je od zbytku pošty oddělen vstupními dveřmi a je napojený na vyvolávací systém. Vytvořením specializované přepážky se tak uvolní kapacity univerzálních přepážek pro rychlejší obsluhu základních poštovních služeb a snížení se tak doby čekání na univerzálních přepážkách.

„Služeb CzechPOINT využívá stále více klientů, jen mezi roky 2020 a 2021 evidujeme nárůst o 26 %. Proto jsme se rozhodli na tento trend reagovat. Tzv. ePošty, které budou postupně nahrazovat předchozí PostShopy, jsou jistě ideálním řešením. Největším přínosem je diskrétnost díky oddělenému prostoru, nebo možnost posadit se u velké přepážky při delším vyřizování služby. Lidé také ocení poradenský a prozákaznický přístup zaměstnanců ePošty,“ vyjmenoval Roman Knap, generální ředitel České pošty.

Prostor ePošty také disponuje místem, které by mohlo výhledově sloužit jako edukační prostor pro klienty, využívající elektronické služby státu. „ePošt bude do budoucna přibývat, už nyní jich plánujeme vybudovat hned několik, a to především tam, kde jsou více využívané služby CzechPOINT. S tím souvisí také to, že budeme jednat se státem o rozšíření portfolia nabízených služeb,“ uvedl Miroslav Štěpán, ředitel divize státní poštovní služby.

Česká pošta eviduje největší meziroční nárůst u služeb CzechPOINT (26 %), u Balíkovny (14 %) a u peněžních služeb (4 %). Naopak přetrvávající pokles je zaznamenán například u výplaty důchodů (-11 %). Pilotní projekt ePošty v nové podobě můžou klienti využít na pobočce České pošty Jihlava 1 na Masarykově náměstí.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Proč jste na navýšení rodičovského příspěvku netlačila víc dřív?

Myslím, když jste byli ve vládě? Myslíte, že teď něco zmůžete? A můžete aspoň říci, když už nejste ve vládě, proč a kdo byl proti navýšení rodičovské pro všechny a ve větší míře, která by zohledňovala inflaci a růst cen?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Celní správa: Podvodem si na fiktivních fakturách přišli na dvacet sedm milionů korun

7:31 Celní správa: Podvodem si na fiktivních fakturách přišli na dvacet sedm milionů korun

Na konci července provedli ústečtí celníci z odboru pátrání Generálního ředitelství cel na území Pra…