Vzhledem ke své velikosti musí Česká spořitelna využívat nejmodernějších nástrojů interní komunikace. Za projekt intranetové platformy Včelín získala druhou cenu v celoevropské soutěži FEIEA Grand Prix 2013 v kategorii Intranet site.
Včelín je interní sociální síť, podobná Facebooku, která je propojená s intranetem a registruje 80 - 100 tisíc návštěv od 30 tisíc návštěvníků. Její přínos pro firmu je zřejmý - otevřené diskuze, které tady probíhají, se dostaly až do porad vrcholového vedení. "Z ocenění máme velkou radost a je pro nás dalším potvrzením toho, že cesta otevřené a obousměrné komunikace se zaměstnanci, ke které Včelín přispívá, je správná. O tom ostatně svědčí i rostoucí statistiky používání této interní sociální sítě a počet zaměstnanců, kteří se do komunikace zapojují zejména v regionech. Za zmínku jistě stojí i interní ocenění Počin roku 2013, které Včelín získal v anketě manažerů celé Finanční skupiny České spořitelny" popisuje Jan Vyšehradský, ředitel odboru interní komunikace České spořitelny.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva