Vůbec nejvyšší sledovanosti se těšila premiéra štědrovečerní pohádky Jak si nevzít princeznu, kterou dosud vidělo tři a čtvrt milionu diváků starších čtyř let (živě v TV a odloženě v TV a na internetu). Stala se tak nejen nejsledovanějším pořadem tohoto roku na všech televizích, ale i čtvrtou nejsledovanější štědrovečerní pohádkou od začátku měření sledovanosti v roce 1997. V hlavním vysílacím čase navíc ČT na Štědrý den dosáhla s podílem na publiku 61,71 % na svůj historicky druhý nejúspěšnější výsledek.
Nejsledovanějším pořadem letošního štědrovečerního programu na všech tuzemských televizních stanicích se stala nová pohádka Karla Janáka Jak si nevzít princeznu, kterou dosud vidělo tři a čtvrt milionu diváků starších čtyř let (živě v TV a odloženě v TV a na internetu) s podílem na publiku 63,27 %. Pohádka zároveň pokořila historický rekord v odložené sledovanosti na tuzemském trhu. Odloženě v televizi si ji v průběhu dvou dnů po odvysílání pustilo 958 tisíc diváků starších čtyř let. Druhé místo v žebříčku sledovanosti obsadily Tři oříšky pro Popelku, které si nenechalo ujít 2,7 milionu lidí, a trojici nejsledovanějších pořadů večera uzavřely Pelíšky s 2,1 miliony diváků. Celodenní podíl České televize na publiku činil 51,42 %, v hlavním vysílacím čase pak 61,71 %, což představuje druhý nejúspěšnější výsledek v prime-time na Štědrý den v historii měření sledovanosti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva