Česká televize je nejsledovanější TV skupinou prvního pololetí, roste i v návštěvnosti webu

10.07.2021 9:50 | Zprávy

Česká televize je za první pololetí letošního roku s výrazným náskokem nejvyhledávanější televizní skupinou na tuzemském trhu, během něhož dosáhla na nejlepší pololetní výsledek od roku 1998.

Česká televize je nejsledovanější TV skupinou prvního pololetí, roste i v návštěvnosti webu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova České televize, ilustrační foto

Diváci ji upřednostňují v rámci celého dne i v hlavním vysílacím čase. V červnu se pak významně dařilo programu ČT sport, pro který to byl nejlepší letošní měsíc. Výrazný nárůst zaznamenal také web sportovního kanálu i další internetové stránky České televize.

Za první pololetí tohoto roku je Česká televize s celkovým podílem na publiku 32,77 % jednoznačně nejvyhledávanějším televizním vysílatelem u nás. A to jak v rámci celého dne, kde dosáhla na nejlepší výsledek posledních dvaadvaceti let, tak i v době prime-time (19-22 hodin) s celkovým podílem 31,87 % a nejlepším výsledkem od roku 2003. V průměru svým vysíláním ČT týdně oslovuje 7,5 milionu diváků starších čtyř let.

Významně se v uplynulém měsíci dařilo stanici ČT sport. Diváci v červnu vyhledávali především vyřazovací zápasy hokejového šampionátu z lotyšské Rigy a probíhající mistrovství Evropy ve fotbale. Tradičně sportovní fanoušci upřednostňují zápasy s českou účastí. Nejsledovanější bylo hokejové utkání Česko – Finsko, které si nenechalo ujít 1,52 milionu diváků (ve skupině 4+). Z fotbalového EURA potom osmifinálový zápas s Nizozemskem s 1,12 milionu diváků (ve skupině 4+). Oblibě se těší i web ČT sport. Jen v červnu jej navštívilo bezmála 1,4 milionu reálných uživatelů, vůbec nejvíce za poslední dva roky.

Trend zvyšující se návštěvnosti internetových stránek České televize potvrzuje i hlavní web vysílatele. V období od ledna do června tohoto roku je o 11 % nad rokem předchozím, jenž byl svou návštěvností rekordní. Za uplynulý měsíc na hlavní stránku přišlo celkem 3,5 milionu uživatelů, kteří si zobrazili téměř 55 milionů stránek. Nárůst ve srovnání s loňským rokem letos zaznamenává také iVysílání (+26 % nad průměrným měsícem v roce 2020), web ČT edu (+40 %), web ČT art (+19 %) nebo web Déčka (+17 %).

(zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, čtvrtek 1. 7. 2021, živá + TS0-3; NetMonitor; GA)

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

Myslíte, že za to, že EU zaostává může Euro?

Mě přijde, že jsou to spíš neustálé zákazy a byrokracie, kterou si sama EU podřezává pod sebou větev. Na druhou stranu, jestli má někdo konkurovat třeba USA nebo Číně, nemyslím si, že to může být jeden stát v Evropě, a že EU má svůj smysl, jen se musí vzpamatovat a začít dělat politiku jinak

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zoo Liberec: Historie nejstarší zoo v Česku vychází v knižní podobě

16:26 Zoo Liberec: Historie nejstarší zoo v Česku vychází v knižní podobě

etošní rok je to přesně 120 let, kdy byla oficiálně založena Zoo Liberec. Jako vyvrcholení oslav zah…