Česká televize je nejsledovanější TV skupinou prvního pololetí, roste i v návštěvnosti webu

10.07.2021 9:50 | Zprávy

Česká televize je za první pololetí letošního roku s výrazným náskokem nejvyhledávanější televizní skupinou na tuzemském trhu, během něhož dosáhla na nejlepší pololetní výsledek od roku 1998.

Česká televize je nejsledovanější TV skupinou prvního pololetí, roste i v návštěvnosti webu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova České televize, ilustrační foto

Diváci ji upřednostňují v rámci celého dne i v hlavním vysílacím čase. V červnu se pak významně dařilo programu ČT sport, pro který to byl nejlepší letošní měsíc. Výrazný nárůst zaznamenal také web sportovního kanálu i další internetové stránky České televize.

Za první pololetí tohoto roku je Česká televize s celkovým podílem na publiku 32,77 % jednoznačně nejvyhledávanějším televizním vysílatelem u nás. A to jak v rámci celého dne, kde dosáhla na nejlepší výsledek posledních dvaadvaceti let, tak i v době prime-time (19-22 hodin) s celkovým podílem 31,87 % a nejlepším výsledkem od roku 2003. V průměru svým vysíláním ČT týdně oslovuje 7,5 milionu diváků starších čtyř let.

Významně se v uplynulém měsíci dařilo stanici ČT sport. Diváci v červnu vyhledávali především vyřazovací zápasy hokejového šampionátu z lotyšské Rigy a probíhající mistrovství Evropy ve fotbale. Tradičně sportovní fanoušci upřednostňují zápasy s českou účastí. Nejsledovanější bylo hokejové utkání Česko – Finsko, které si nenechalo ujít 1,52 milionu diváků (ve skupině 4+). Z fotbalového EURA potom osmifinálový zápas s Nizozemskem s 1,12 milionu diváků (ve skupině 4+). Oblibě se těší i web ČT sport. Jen v červnu jej navštívilo bezmála 1,4 milionu reálných uživatelů, vůbec nejvíce za poslední dva roky.

Trend zvyšující se návštěvnosti internetových stránek České televize potvrzuje i hlavní web vysílatele. V období od ledna do června tohoto roku je o 11 % nad rokem předchozím, jenž byl svou návštěvností rekordní. Za uplynulý měsíc na hlavní stránku přišlo celkem 3,5 milionu uživatelů, kteří si zobrazili téměř 55 milionů stránek. Nárůst ve srovnání s loňským rokem letos zaznamenává také iVysílání (+26 % nad průměrným měsícem v roce 2020), web ČT edu (+40 %), web ČT art (+19 %) nebo web Déčka (+17 %).

(zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, čtvrtek 1. 7. 2021, živá + TS0-3; NetMonitor; GA)

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Úřad vlády: Digitální oprávnění zjednoduší zastupování na úřadech

7:14 Úřad vlády: Digitální oprávnění zjednoduší zastupování na úřadech

Od tohoto týdne je v Registru zastupování (REZA), spravovaném Digitální a informační agenturou (DIA)…