Předvánoční kampaň se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz nebo Google.com a dále čtenáři zpravodajského portálu Novinky.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích.
V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, například rámečky v metru na linkách A a B či LED big boardy (kromě jiných na pražské magistrále – ul. 5. května, dále na Bohdalecké, Českomoravské, Strakonické či Dobříšské ulici). Kampaň se objeví také na indoorových nosičích – digi boardech v obchodních centrech Smíchov, Metropole Zličín, Palladium, Kotva, Europark Štěrboholy, Slovanský dům nebo Eden. Inzerce se dále objeví
i v tisku, konkrétně v Hospodářských novinách a v Právu.
Na zahraničních trzích poběží kampaň zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords. Ve vybraných zemích kampaň doplní i komunikace prostřednictvím webových stránek a portálů cestovních kanceláří a agentur.
Cílem kampaně je dát veřejnosti tip na originální vánoční dárek, přilákat cestující k nákupu letenek, a tím zvýšit jejich prodej v předvánočním období. Copywriting kampaně pochází z dílny agentury Leo Burnett, kreativní zpracování bylo zrealizováno interně grafiky Českých aerolinií.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva