České aerolinie spustily svou předvánoční kampaň

05.12.2014 18:33 | Zprávy

„Nadělte si pod stromeček společné zážitky“ je ústředním sloganem předvánoční kampaně, kterou spustily České aerolinie. Potrvá do 14. prosince 2014 a je zaměřena zejména na český, slovenský, německý, francouzský, italský a španělský trh. Jejím hlavním sdělením je, že letenka by se měla stát originálním vánočním dárkem, který zaručí společné, nezapomenutelné zážitky. Klade si za cíl zvýšit prodej letenek v předvánočním období.

České aerolinie spustily svou předvánoční kampaň
Foto: ČSA
Popisek: ČSA

Předvánoční kampaň se na českém trhu objeví v online i v offline médiích. S vizuálem kampaně se tak setkají návštěvníci portálů Seznam.cz nebo Google.com a dále čtenáři zpravodajského portálu Novinky.cz. Kampaň bude rovněž podpořena reklamou na webových stránkách společnosti a profilech Českých aerolinií na sociálních sítích.

V Praze bude kampaň využívat indoorové i outdoorové nosiče, například rámečky v metru na linkách A a B či LED big boardy (kromě jiných na pražské magistrále – ul. 5. května, dále na Bohdalecké, Českomoravské, Strakonické či Dobříšské ulici). Kampaň se objeví také na indoorových nosičích – digi boardech v obchodních centrech Smíchov, Metropole Zličín, Palladium, Kotva, Europark Štěrboholy, Slovanský dům nebo Eden. Inzerce se dále objeví
i v tisku, konkrétně v Hospodářských novinách a v Právu.

Na zahraničních trzích poběží kampaň zejména přes online kanály prostřednictvím Google Adwords. Ve vybraných zemích kampaň doplní i komunikace prostřednictvím webových stránek a portálů cestovních kanceláří a agentur.

Cílem kampaně je dát veřejnosti tip na originální vánoční dárek, přilákat cestující k nákupu letenek, a tím zvýšit jejich prodej v předvánočním období. Copywriting kampaně pochází z dílny agentury Leo Burnett, kreativní zpracování bylo zrealizováno interně grafiky Českých aerolinií.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Jak přesně si to vyvlastnění představujete?

A byť je to mířeno proti Rusům, není paradox, že přesně tohle dělali oni? Fakt myslíte, že je to demokratický nástroj?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

7:14 VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

Listopad je tradičně věnován mužům a jejich zdraví. V tomto měsíci si řada mužů nechává narůst knír …