České dráhy spouští novou kampaň v hlavní roli s ComfortJetem

26.02.2025 7:23 | Tisková zpráva

Do éteru přijíždí nová reklama Českých drah v hlavní roli s nejmodernějším vlakem na českých kolejích ComfortJet. Reklama je součástí velké 360° marketingové kampaně z dílny DDB Prague. Kampaní ČD startují novou komunikaci s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte si je taky“.

České dráhy spouští novou kampaň v hlavní roli s ComfortJetem
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Láska k vlakům je v DNA společnosti České dráhy a kdo jiný, než ten, kdo je synonymum pro železniční dopravu, by ji měl předávat dále? Základ vizuálního stylu nové komunikace je inspirovaný oknem ve vlaku, ve spotu se ČD odklání od využívání brand ambasadora a hlavními hrdiny se stávají samotní cestující. Důležitý prvek hraje chytlavá píseň složená Oliverem Fillnerem „Jedu jedu vlakem“. 

Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama s fotografiemi Pavla Hejného, spoty na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama, polepy autobusů či tramvají a nejrůznější aktivace. Nový komunikační koncept se propisuje i do BTL materiálů, jako jsou letáky či newsletter.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: 80 lip srdčitých má připomínat 80 let od skončení 2. světové války

13:33 Nadace ČEZ: 80 lip srdčitých má připomínat 80 let od skončení 2. světové války

Alej o celkovém počtu osmdesáti lip srdčitých nyní zakořeňuje kolem cyklotrasy č. 211 v okolí Skřivá…