Toto opatření platí u vnitrostátních i mezinárodních jízdenek ČD zakoupených na pokladnách, v e-shopu nebo mobilní aplikaci Můj vlak. Opatření je platné pro cesty od 13. 9. do 15. 9. a platí výhradně na jízdní doklady zakoupené v tarifu Českých drah.
U jízdenek, u kterých je za standardních podmínek srážka uplatňována (např. mezinárodní jízdní doklady), je třeba při vrácení jízdenky v e-shopu nebo mobilní aplikaci Můj vlak vybrat v kolonce důvod žádosti „ostatní“ a uvést například text „nepříznivé počasí“ nebo obdobný, a to pro jasnou identifikaci důvodu vrácení jízdného. V případě vrácení jízdenky na pokladně sdělí tuto skutečnost zákazník pokladní/mu.
Standardně České dráhy vracejí vnitrostátní jízdenky zakoupené v online prodejních kanálech dle tarifu ČD až do 15 minut před cestou.
Vzhledem k aktuální výstraze ČHMÚ prosíme cestující, aby při plánování svých cest sledovali aktuální informace o provozu na železnici, např. prostřednictvím našeho webu ZDE, v mobilní aplikaci Můj vlak nebo na profilu Českých drah na sociální síti X ZDE. K dispozici je i aplikace Datel Správy železnic (více ZDE).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva