Kromě běžného měření v podobě jednoduchého testu aplikace nabízí i možnost měřit certifikovaně.
Důvodem k reklamaci kvality služby internetu v mobilním zařízení je velká odchylka: tou je pokles rychlosti pod 25 % inzerované rychlosti; buď na souvislou dobu delší než 40 minut nebo opakovaně pětkrát za hodinu. Reklamaci usnadní možnost výsledky certifikovaného měření uložit v PDF.
JAK SPRÁVNĚ MĚRIT RYCHLOST INTERNETU V MOBILU APLIKACÍ NETTEST
?Měřit je třeba ve volném prostředí, zhruba ve výšce 1,5 m a zařízení by se nemělo hýbat. Samozřejmostí je vypnutá Wi-Fi a zapnutá GPS. Je třeba podotknout, že měření spotřebuje poměrně vysoký objem dat, dle rychlosti mobilní sítě cca 200 MB i více. Měření provedené v místě s nedostatečnou úrovní mobilního signálu je ve výsledku měření označeno jako chybné. Takové měření je doporučeno v dané lokalitě opakovat pro případ, že pouze došlo k zakolísání úrovně v místě měření.
* Jedná se o první oficiální verzi aplikace a na některých zařízeních tak mohou být případně její funkce omezené či nedostupné.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva