Ve snaze ušetřit se Češi omezují na nákup základních produktů, šetří na sobě i domácnosti
Češi snižují své výdaje na oblečení a domácí potřeby, aby čelili rostoucím nákladům na základní zboží – zejména na potraviny. Třebaže se pokles prodejů týká celého maloobchodního segmentu, největší propad tržeb zaznamenali hlavně prodejci domácích potřeb, vybavení a zařízení do domácnosti (téměř o 17 %), zájem ze strany českých spotřebitelů opadl také o oděvy a obuv (o téměř 8 %).
„Je zřejmé, že mnoho českých spotřebitelů začalo šetřit na méně potřebných sortimentních skupinách, jako jsou právě oděvy, obuv nebo módní doplňky. Také jsme zaznamenali nárůst po slevových kuponech a propagačních kódech na tento typ zboží – meziročně zhruba o 11 %“ – uvádí Alisa Sklyarova, expertka ze slevové platformy Promo-Codes.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva