Jejich první zastávkou bude mezinárodní výstava automobilů Autoshow New York, která se ve světové metropoli koná na přelomu března a dubna. Dvoutýdenní série jednání s americkými výrobci automobilů a automobilových komponent bude pokračovat v dalších státech amerického středozápadu. V polovině dubna se pak CzechInvest zúčastní největšího automobilového sympozia v Severní Americe SAE World Congress & Exhibition.
„Česká republika je spojována s těmi nejlepšími automobilovými značkami. Do budoucna chceme posílit zastoupení v hi-tech oborech, jako jsou ekologické pohony nebo inteligentní a asistenční systémy,“ upřesňuje záměr kampaně Karel Kučera, generální ředitel agentury CzechInvest.
Pro automotive kampaň v USA spustil CzechInvest i webový portál www.czechautomotive.org, který představuje Českou republiku jako ideální destinaci pro investiční projekty zaměřené na automobilový průmysl. Poskytuje základní údaje o českém investičním a podnikatelském prostředí, přímé kontakty na sektorové manažery a příklady již dobře fungujících výrobních závodů a technologických center věnujících se výrobě automobilů a autodílů a výzkumu technologií použitelných ve vozidlech.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva