Systém prokazuje svoji životaschopnost a kvalitu poskytovaných služeb již více než 10 let. Aktuálně je dostupný již na 7.200 místech v ČR a řadě zastupitelských úřadů v zahraničí. Je to prakticky nejrozsáhlejší pobočková síť v České republice. Ke svému Czech POINTu má tak každý občan vždy blízko. Často je pro něj snazší dojít na Czech POINT než na nejbližší pobočku České pošty nebo své banky.
Přitom se i dnes najdou lidé, kteří si myslí, že rozjet eGovernment sítí kontaktních míst s papírovým výpisem bylo chybou a mělo se začít hned s digitálními službami. Zapomínají přitom, že Czech POINT mohl být následně využit i jako asistovaná podpora systému datových schránek (podání žádosti o zřízení datové schránky, zneplatnění přístupových údajů a vydání nových apod.). Posloužil rovněž při spouštění základních registrů. A v neposlední řadě je potřeba pamatovat i na občany, kteří prostě nejsou počítačově zdatní a s IT to neumí. I těm musí stát v rámci zachování principů rovného přístupu nabídnout dostupné služby na stejné úrovni. Czech POINT je prostě náš standard.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva