Partnerství jsou určena pro tradiční kulturní, sportovní či společenské eventy, ale i pro začínající projekty. Formulář byl k dispozici na webových stránkách agentury CzechTourism od 15. září do 15. října 2015 v pravém menu pod názvem Partnerství – Eventy 2016. U jednotlivých kolonek k vyplnění je připojena informační ikonka, která vysvětluje některé formulace a pomáhá a usnadňuje uchazečům vyplnit daný formulář.
Hodnoticí kritéria formuláře budou zohledňovat např. návštěvnost akce, unikátnost či tradici daného eventu, počet TV stanic zajišťujících přenos akce do zahraničních médií, počet domácích i zahraničních návštěvníků apod. V říjnu a listopadu 2015 následně proběhne hodnocení přihlášek.
Cílem agentury CzechTourism je transparentnost posuzování jednotlivých žádostí díky jasně stanoveným kritériím, která budou stejná pro všechny žadatele. Díky tomuto postupu bude možné zajistit a monitorovat efektivitu vynaložených veřejných prostředků, zhodnotit přínos akce pro cestovní ruch a také přínos pro destinaci (region), ve které se bude konat.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva