Agentura CzechTourism představila také nový koncept festivalu, který podporuje jen domácí soutěžní část TourRegionFilm a zapadá tak do koncepce podpory domácího cestovního ruchu. Klasický formát festivalu s doprovodným programem v tuzemsku dobře zajišťují jiné komerční cestovatelské festivaly. S těmi chce agentura CzechTourism kooperovat na propagaci vítězů.
„Jsem ráda, že celkové náklady na projekt klesly z pěti milionů na pět set tisíc, a že vítězné spoty uvidí návštěvníci několika dalších cestovatelských festivalů,“ komentuje ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.
„Podporujeme ty projekty, na kterých jsme se shodli se zástupci krajů, a které mají potenciál pro cestovní ruch v regionech,“ říká ředitel agentury CzechTourism Jan Herget a doplňuje: „Rozpočet letošního ročníku Tourfilmu je oproti předchozím letům sice desetinový, ale propagační hodnota pro vítěze bude vyšší.“
V porotě Tourfilmu letos zasedli jeho bývalý programový ředitel Jiří Králík, bývalý šéfredaktor Redakce zpravodajství České televize Karel Novák, zakladatelka a spolumajitelka společnosti C.O.T. media Eva Frindtová a odborný redaktor TTG Czech Petr Bílek. Kromě čtyř hlavních kategorií udělila porota svojí vlastní cenu, kterou udělila projektu, který má největší potenciál přilákat turisty do představované destinace.
Hodnocení porotců:
Vítězný amatérský film Zákaz vstupu

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva