CzechTourism: Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování

22.01.2021 7:34 | Zprávy

Česká republika se jako partnerská země, a především jako destinace, prezentovala na prvním virtuálním veletrhu Online-Reisetag (v překladu Virtuální den cestování), který v Rakousku pořádala společnost Reed Meese ve spolupráci s rakouským deníkem Kurier.

CzechTourism: Česká republika se představila na premiéře rakouského Virtuálního dne cestování
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

On-line veletrh určený pro širokou cestovatelskou veřejnost sledovalo živě na různých internetových platformách včetně YouTube přes šest tisíc Rakušanů. Další dva tisíce již navštívili internetové stránky s veletržními nabídkami.

Online-Reisetag se konal v termínu, na který byl původně plánovaný největší veletrh cestovního ruchu na rakouském trhu Ferienmesse, a jehož konání bylo kvůli epidemii koronaviru odloženo na květen. 

Programem on-line veletrhu provázeli kabaretní umělec Gerald Fleischhacker a vedoucí oddělení Kurier-Reise Axel Halbhuber, kteří společně se svými hosty představili aktuality a cestovatelské trendy z atraktivních turistických destinací. Českou republiku prezentovala v živém rozhovoru ředitelka zahraničního zastoupení státní agentury CzechTourism Yvette Polášek. Během živého přenosu byly také odvysílány spoty propagující Česko a na internetové stránce veletrhu prezentovali svoji nabídku partneři z pěti regionů České republiky (Praha, Jižní Čechy, Vysočina, Východní Morava a Plzeňský kraj). Jejich speciální veletržní nabídky jsou rakouským turistům dostupné on-line po dobu jednoho týdne.

„V této době je velmi důležité udržovat Českou republiku v povědomí našich sousedů jako bezpečnou a atraktivní destinaci, která nabízí rozmanitý způsob vyžití. Navíc je blízko, o dovolené se tak mohou rozhodovat spontánně s ohledem na aktuální situaci. Z tohoto pohledu je Česko pro rakouské turisty letos ideální destinací,“ uvedla ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Rakousku Yvette Polášek a doplnila: „Částka sedmdesáti tisíc korun, kterou jsme zaplatili za partnerství s Online-Reisetag, se nám už nyní dvacetkrát vrátila v hodnotě mediálního pokrytí. Články v tisku a online společně s rozhovorem v rádiu zasáhly ještě před samotnou akcí téměř čtyři milióny lidí.“  

Do konce ledna běží v Rakousku také kampaň agentury CzechTourism, která na sociálních sítích představuje jarní a letní turistické cíle ze všech regionů České republiky.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Josef Bernard byl položen dotaz

Vaše ,,pomoc" živnostníkům

Jak nám má pomoci odložení plateb na pojištění, když zálohy stejně tak či tak budu muset uhradit? Paradoxně když se mi nebude v podnikání dařit, tak kde pak vzít peníze na zaplacení záloh, které jste dost zvýšili? Nemyslíte, že by bylo prospěšnější, kdybyste je nezvyšovali? Tvrdíte, že je to kvůli d...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Na silnicích do konce října zemřelo 385 lidí

7:14 BESIP: Na silnicích do konce října zemřelo 385 lidí

Do konce října na českých silnicích zemřelo 385 lidí. Tisíce dalších životů tyto události ovšem ovli…