V září do ČR přijelo z Japonska pět bloggerů. Dva, kteří se zajímali o pivní kulturu, navštívili Dočesnou v Žatci, kde strávili jeden den a kromě festivalu si také prohlédli Chrám Chmele a další zajímavosti města. Jeden z nich pak pokračoval do Mariánských Lázní, Karlových Varů a Loktu, kde ochutnal místní slavné pivo Florian. Druhý blogger putoval na sever, užil si České Švýcarsko a poté Liberecký kraj. Před odletem z Prahy si ještě stihl prohlédnout muzeum automobilky Škoda v Mladé Boleslavi.
Tři bloggerky, které přiletěly na Pálavské vinobraní v Mikulově, strávily ve městě den a půl a poté je ještě čekal výlet na kole po krásách jižní Moravy, a to díky službě ČD Bike. Poté se rozdělily, jedna vyrazila do Brna, Olomouce a Ostravy, druhá putovala po Zlínském a Královéhradeckém kraji a třetí nejprve srovnávala Mikulov se Znojmem a pak se vydala do jihočeské Třeboně. Na konci října přijela do ČR skupina dalších 8 bloggerů, kteří zde putovali po destinacích spojených se stoletým výročím založení Československa a destinacích spojených s designem. Byli v ní i 2 bloggeři píšící pro známé travel portály, na kterých zahraniční zastoupení plánuje kampaň v příštích měsících. Dalších 6 bloggerů bylo nezávislých, z toho 3 nováčci objevovali ČR poprvé a 3 se vrátili na základě dojmů ze své návštěvy v minulém roce.
Tato skupina nejprve navštívila Ostravu, kde slavily obrovský úspěch zejména Dolní Vítkovice. Ve Zlíně bloggeři prohlédli Filmové ateliéry, ve Vizovicích se poveselili ve firmě Rudolf Jelínek, navštívili i Luhačovice, Strážnici a Brno, kde je zaujala nejen místní gastronomie, ale i Muchova výstava Dva světy.
Další zastávkou byla Chrudim. I tam bloggeři objevovali stopy, které zde zanechal Alfons Mucha. Potom přišly na řadu Třebechovice se svými betlémy a prvorepublikový Hradec Králové. Líbilo se i muzeum skla a bižuterie v Jablonci nad Nisou, stejně jako sklárna v Novém Boru. Po návštěvě Ještědu si bloggeři odjeli odpočinout do Českého Švýcarska na místní farmu Skalní hnízdo u Pravčické brány. Poslední dva dny strávila skupina v Plzni a v Praze.
„Z celého projektu očekáváme okolo 200 mediálních výstupů, které na blozích představí japonskému publiku nové destinace. Z reakcí bloggerů už v tuto chvíli víme, že některé destinace zařadíme do nejbližších press tripů znovu. Japonci si umějí jedinečnost regionů užít, a tak doufám, že regionální spolupráce bude pokračovat nejen v rámci press tripů, ale také v rámci našich dalších aktivit, jako jsou B2B roadshow či propagace na sociálních médiích,“ uvádí Martina Cílková, ředitelka zahraničního zastoupení Japonsko.
Jeden z bloggerských výstupů si můžete prohlédnou ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva