Koncept kampaně bude k dispozici regionům, profesním asociacím i podnikatelům, kteří se již nyní mohou zapojit zasíláním svých tipů na české lokality, které si nic nezadají s těmi světovými.
V kampani #světovéČesko se objeví i známe osobnosti jako Jaromír Jágr, Jaroslav Kulhavý nebo Gabriela Koukalová. Ti budou vystupovat ve spotech a představí se v roli „ambasadorů“ jednotlivých krajů. Cílem kampaně je podpořit zájem o cestování po Česku, představit méně známá místa, rozprostřít turisty v destinacích a prodloužit turistickou sezónu. První vlna kampaně #světovéČesko poběží již před hlavní letní sezónou na vlastních kanálech agentury CzechTourism (web a sociální sítě Kudy z nudy), v online a tištěných médiích, v televizi a v rádiích. Celkový rozpočet kampaně je 20 mil. Kč. Další vlny jsou plánovány na pozdní léto a začátek zimy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva